16.

2K 91 2
                                    

Mia

,,Stižem." - čekala sam Logana u svom stanu već dva sata ali on je kao po običaju kasnio. Vratili smo se u Los Anđeles pre dve nedelje i trenutak kad je moja noga kročila na američko tlo zaboravila sam šta sam videla u Londonu. Bilo je to glupo i potpuno nepromišljeno ali glava me je tako manje bolela. Mi smo nastavili normalno da se viđamo stim da sam ja izokola ispitivala Logana o toj devojci međutim on ju je nazivao upravo tako. Devojka. A ne supruga sa kojom je bio u braku neko vreme.

Devojka, koju više nisam mogla da nazivam tako jer je dobila ime Kejt je bila upravo onakva kakvu sam je zamišljala. Visoka, plava, zgodna i izuzetno lepa. Pravilnog držanja i nežnih crta lica. Obzirom da ju je Logan nekad oženio pretpostavljala sam da je imala sve što je želeo. Verovatno je bila pokorna, besposlena i spremna da mu uvek ugodi. Pitala sam se da li se nekad i sa njom svađao kao sa mnom ili je ona bila jedan od onih mirnih tipova, izbegavala svađu i ćutala kad bi on divljao. Verovatno.

Kako bilo, nekada ju je oženio a to je nešto moralo da znači. Bio je zaljubljen u nju i voleo ju je. Kroz sve ove mesece koliko se nas dvoje vučemo zajedno shvatila sam da je on izuzetno težak tip i da nema ni najmanju nameru da se promeni. Definitivno ne zarad mene. Nisam bila sigurna kakva su moja osećanja tačno bila prema njemu ali nisam bila imuna na njegov šarm i radovala sam se svakom novom viđenju iako se ono odnosilo isključivo na seks. Osim toga nisam znala ništa o njegovoj prošlosti, planovima i šta radi sam u svoje slobodno vreme. Nismo puno pričali ni o njegovom poslu sa brodovima u Londonu. Nije se ni on raspitivao o meni i mojim stvarima i shvatila sam da me to sve jako nervira. I on me je nervirao. I to što je opet jebeno zakasnio.

- Stigao sam. - ušao je u stan jer je bilo otključano a ja sam pogledala na sat i videla da je zakasnio dva sata i trideset i sedam minuta. Samo je krenuo ka meni sa cerekom na licu dok mi je odmeravao noge. I tu mi je prekipelo. Bila sam ljuta što je toliko zakasnio, što mi se nije izvinio i što je odmah krenuo da me odmarava kao parče mesa umesto da me je makar pitao kako sam danas. Kako sam danas? Stvarno Mia. Nikad te nije pitao kako si. No, bes me je zaslepeo i zafrljačila sam papuču ka njemu koja ga je pogodila u grudi jer je bio zatečen. - Mia?

- Ne prilazi mi. Samo mi jebeno ne prilazi.

- Koji kurac se dešava?

- Ne znaš a? Kasniš skoro tri sata i čim si ušao na vrata odmah si krenuo da me gledaš kao da hoćeš odmah seks.

- I hoću.

- I ja sam htela pre tri sata ali ne, ti si po milioniti put do sada morao da zakasniš. Ne poštuješ mene i moje vreme Logane a to ti ne dopuštam. Tako da slobodno možeš da se vratiš odakle si i došao. Ne trebaš mi sad uopšte.

- Izbacuješ me iz stana nakon što si me gađala papučom?

- Da jebote. - okrenuo se i otišao i možda sam se na jedan sekund zapitala da li sam preterala ali nije mi bilo važno. Nisam ni ja njemu bila važna pa nije ni on meni. Da li je kasnio i njegovoj glupoj i dragocenoj Kejt? Ona se verovatno izvinjavala njemu što je kasnio i što mu ručak nije bio dovoljno topao da odmah sedne da jede. Jebeni Logan. Glava me je danima rasturala, gorušica je bila nenormalna i prošla menstruacija mi je bila nekako slabašna i imala sam osećaj kao da bi me najmanja sitnica izbacila iz koloseka a on je u ton trenutku odlučio da se ponaša kao seronja. Da me je pitao kako se osećam možda bi i znao.

Tri dana sam kulirala Logana iako me on nije pozvao nijednom, u svojoj glavi sam ga kulirala i durila se u svoja četiri zida. On je mene kulirao nakon toga pet dana i uopšte nije hteo da mi se javi na telefon iako sam ga zvala jedanaest puta a Oliver nije imao pojma o čemu se radi. Više ga nisam zvala i tako mi je prošlo još dve nedelje. Dva dana pred premijeru Oliverovog filma sam stajala ispred ogledala u svom stanu i odmeravala haljinu koju sam kupila pre mesec dana u Londonu. Bila mi je tesna. Ugojila sam se još malo i na moj potpuni užas ocrtavalo mi se salo na stomaku. Sama sebi sam bila podbula i ružna a nisam imala dovoljno vremena da pronađem nešto drugo da obučem. Videla sam da me Oliver zove i odahnula sam jer je on bio dobar prijatelj i biće mi hteo ne hteo rame za plakanje.

ProtivniciWhere stories live. Discover now