Third person's viewLouis a Harry.
Pár řešený médii.Harry si nikdy nemyslel, že by mohl přitahovat tolik pozornosti.
Byl známý, to ano, ale ne zas tolik.
Bylo mu líto Louise, který na tak velkou pozornost od světa nebyl připravený.Pravděpodobně se řešili jen kvůli tomu, že byli první homosexuální pár, co se ve světě víc viditelných bohatých prasat za asi posledních pět let objevil.
Oba si každým dnem více a více uvědomovali to, že život bez toho druhého by byl jaksi... ne životem.
Doslova se stali na sobě závislý.Škola šla oboum dobře, byli jedni z nejlepších v ročníku.
Nialla kontaktovala nahrávací agentura, díky jeho talentu úžasně hrát na kytaru, ať s nimi nahraje písničku pro Eda Sheerana.Když to Niall svým kamarádům sděloval, šílel štěstím.
Tohle byl jeho sen. Miloval hudbu.
Kluci byli za Nialla šťastní.Na Zayna se taky usmálo štěstí a klukům představil svou přítelkyni Gigi.
Šlo vidět, že tak jak hluboce Zayn miloval ji, ona milovala jeho.No a Liam?
Tam to zůstalo vše při starém.
Pro Liama znamenali jeho kamarádi vše, nic víc nepotřeboval.
Byl šťastný, když viděl Harryho a Louiho žít jeden pro druhého, na tváři měl úsměv, když mu Niall vyprávěl, jak probíhalo první nahrávání.
A měl radost, když viděl Zayna po dlouhé době zase zamilovaného.Kluci spolu trávili, co nejvíce času to šlo.
Ale pro Harryho tu byl nejpřednější jeho Louis.
Miloval toho chlapce natolik, že by pro něj byl schopný obětovat vše.
Ano, bylo mu sice čerstvých osmnáct, ale tak nějak cítil, že s Louim je to jiné, než s kýmkoli jiným, kdo byl před Louim.Každý večer buď usínal v náruči své lásky, nebo s jeho mikinou přitisklou na hrudi.
Dali si navzájem svoje mikiny, přesně pro takovéhle případy.
Líbal jeho rty tak, jakoby už to mělo být naposled.
Nedokázal si představit jediný den bez Louiho.Harryho kolekce, která bude vydána pod Gucci, už se pomalu dokončovala.
Harry byl neskutečně šťastný, že mohl zrealizovat něco takového.
Byla to pro něj obrovská příležitost vyjádřit, kdo opravdu je.
Do svých návrhů dal své srdce.
Přesně vyjadřovaly jeho osobnost.
Ale Harry bez Louiho tušení, vždy přidal do každého návrhu i kousek jeho.
Malé odkazy, které odkazovaly na lásku dvou chlapců, kteří někdy v čase, žili své životy a sdíleli lásku k tomu druhému.Bylo slunečné pondělí dopoledne v květnu, normální den, až na to, že...
Louis
„Harolde, sakra soustřeď se!" Křikl jsem po něm už asi po třetí a zatahal ho za pramen vlasů, který mu spadl do čela.
„Huh?" Trhnutím se probudil a zvedl ke mně rozespalý pohled.
Na tváři se mi rýsoval přísný výraz.
Pomalu mi docházela trpělivost.
On si myslí, že si tady bude spát a já to budu dělat za něj? To se nám chlapeček mýlí.„Dej tam, já nevím, třeba tu žirafu." Zamumlal a chystal se jít dál spát.
„Tyvoe." Otočil jsem se nevěřícně na Nialla a ostatní, kteří seděli naproti nám.
Zayn vypadal, že nás ani nevnímá a píše si beztak s Gigi a Niall s Liamem se dusili smíchy.„Harolde, ty pako, my jsme ale ve fyzice." Zatřásl jsem s ním znovu.
Niall s Liamem už měli projekt hotový, což nechápu, protože já osobně jsem na tom chápal tak velký hovno.
Zayn s klukem, se kterým měl projekt dělat on, vypadali, že se na to z vysoka vysrali a ani si na to spolu nesedli.
ČTEŠ
because of || larry stylinson || cz
FanfictionPředem upozorňuji, že tenhle příběh je naprostá sračka. Absolutně netuším, nad čím jsem přemýšlela, když jsem to psala. :D „Protože bez tebe Louisi Tomlinsone, bych nezvládl žít." Harry Styles žije v Californii v Los Angeles. Jeho rodiče jsou znám...