LouisProbudil jsem se zrovna když vycházelo slunce. Paprsky mě hladily po tváři a já si vytáhl mobil, abych to mohl vyfotit. Ignorujte moji obsession s nebem, západama a sluncem.
Otočil jsem se na Harryho, který roztomile spal se sluchátkama na uších. Od pozorování mého krásného přítele mě vytrhl jakýsi zvuk, který vydávala ta blondýna vedle Harryho. No skvělý. Teď poslouchat tohle. Taky jsem si vytáhnul sluchátka a něco si pustil.
Otevřel jsem mobil a začal hrát Subway Surf. Jo pěkná sračka ale co mám dělat.Harry, který se vzbudil nevím kdy mi poklepal na rameno a já si odkryl jedno sluchátko z ucha.
„Co to sakra hraješ?" Smál se a koukal mi přitom do mobilu. „Nechechtej se, náhodou je to dobrý." Zasmál jsem se a pokračoval ve hře. Najednou mi Harry vytrhl mobil z ruky a ten panáček se kterým jsem hrál se zabil. „Haroldee, jseš blbej? Měl jsem vysoký skóre!" Naštvaně jsem se na něj podíval a on jen se smíchem pokroutil hlavou.Spustil si novou hru a tím mi mobil zabavil na dalších dvacet minut. Využil jsem toho, že byl úplně zažraný do té hry a vzal jsem si jeho mobil. Heslo jsem nevěděl a tak jsem zkusil to první co mě napadlo. Kupodivu datum, kdy jsme se poznali byl dobře. 2809.
Není to tak, že bych mu nevěřil, že by si s třeba psal s někým jiným. Ne. Věřím mu jako nikomu jinému. Jenom třeba vím, že tam má dost zajímavý fotky se mnou, který když jsem mu řekl, ať mi je pošle, tak mi je stejně nikdy neposlal.
Otevřel jsem fotky a hned ta poslední mi vykouzlila úsměv na tváři. Byla ze dne, kdy jsme byli u Zayna a potom jsme šli na pizzu. Kluci nám řekli, že nás vyfotí a tak vznikla tahle fotka.
Vyjel jsem trochu dál a uchechtl jsem se, když jsem uviděl tuhle. To bylo, když mě Harry poprvé vzal do kavárny. Znali jsme se teprve asi dva měsíce a už si ani nepamatuju, jak přesně tohle vzniklo, ale aww Harry měl ještě dlouhé vlasy!
Co je tohle? No dobrý.... K tomuhle se vyjadřovat nebudu.
ČTEŠ
because of || larry stylinson || cz
FanfictionPředem upozorňuji, že tenhle příběh je naprostá sračka. Absolutně netuším, nad čím jsem přemýšlela, když jsem to psala. :D „Protože bez tebe Louisi Tomlinsone, bych nezvládl žít." Harry Styles žije v Californii v Los Angeles. Jeho rodiče jsou znám...