HarryPoslední den v Londýně jsme s Louim strávili celý den venku. Prošli jsme celé centrum Londýna a samozřejmě jsme den nezapomněli zakončit skvělým sexem, který byl tak moc skvělý, že to byl asi nejlepší sex, co jsem kdy zažil. Pravděpodobně se přes noc všichni, co byli ubytovaní v hotelu s námi na patře vystěhovali, ale tak nevadí, že ano. Nikdo neříkal, že Louis Tomlinson a Harry Styles umí být potichu.
Momentálně jsme oba seděli na podlaze v našem pokoji a já se snažil narovnat svoje věci v kufru podle toho, jak to předtím dělal Louis, ale já jsem prostě já a kufry a oblečení fakt balit neumím.
Louis už měl většinu svých věcí sbalených a tak už to byly v podstatě jen moje věci, které se válely všude po pokoji.
„Na to, že za tři hodiny odlétáme jsi dost v klidu Hazz, nechceš si pohnout?" Zasmál se Louis a podal mi nějaké tričko z poličky.
„Však už toho je jenom málo." Mávl jsem rukou k tomu bordelu na naší posteli a dál se věnoval kalhotám v mém kufru, co prostě nechtěly držet na místě.
V kapse mi zavibroval mobil. Podíval jsem se kdo to je a volal mi Niall.
„Čauu." Protáhl jsem a ramenem si přidržel mobil u ucha.
„Čau, hele, máš tam někde i Louiho?" Ozval se Niall.
„Jo, počkej, dám tě nahlas." Řekl jsem a dal ho na svém mobilu nahlas.
„Nazdar." Lou si sednul k nám, mezitím co dával do tašky do letadla nějaké nabíječky.
„Hele, víte co?" To bude záživné...
„Ne." Uchechtl se Louis.
„Jak jinak," chrochtl Niall. „Tenhle víkend taky letím do Londýna, abych nahrál tu písničku s Edem! Super ne?" Okay, ten byl hodně nadšenej.
„Se tady budem nějak střídat." Zasmál jsem se a přitáhl si Louiho na svůj klín. On si opřel hlavu o moje rameno a spokojeně si ke mně přitulil.
„Počkej a to je jako single, nebo do alba?" Zeptal se Louis.
„Single, Ed prý plánuje album až na příští rok." Odpověděl Niall a z druhé strany se ozvalo šustění obalu od nějakých křupek.
„Nialle, je vůbec nějaká chvíle, kdy ty nežereš?" Zasmál jsem se.
„Uhh-" na chvíli se odmlčel. „Asi ne." Zamumlal už s plnou pusou něčeho.
„Jak jinak." Uchechtl se Louis a ještě víc se zavrtal do mého krku. „Nic, Nialle, musíme jít, protože Harry je neschopnej si pohnout s balením a za hodinu musíme jet z hotelu a má pěkný nic zabalený."
Pokroutil jsem nad tím hlavou a lehce Louiho polechtal na bedrech. Vím, že je tam lechtivý a neskutečně moc mě baví ho takhle škádlit.
„Okáčko, tak hlavně někde nespadněte s tím letadlem až poletíte." Zamumlal a pravděpodobně sebou hodil na sedačku, podle zvuku, co se z jeho strany ozval.
„Och, ty jsi milý. Dík. Tak zatím." Zasmál jsem se.
„Jasný, čauu." Potom už se z mobilu ozvalo jenom to otravné pípání a já ho vypnul.
„Pojď, jdeme to dobalit, už máme jenom půl hodiny." Louis se ze mně zvedl a cestou k tašce do letadla sebral nějaké věci. Zvedl jsem se a šel mu pomoct.
***
Na letiště jsme si vzali obyčejného taxíka, protože Jordan, co nás vyzvedával dneska nemohl. Teď už jsme měli odbavené věci a zase čekali u gatu. Měli jsme ještě nějakých patnáct minut, než je začnou otvírat a tak jsme si s Louim zašli pro nějaké pití do malého obchodu, co byl naproti.
ČTEŠ
because of || larry stylinson || cz
FanfictionPředem upozorňuji, že tenhle příběh je naprostá sračka. Absolutně netuším, nad čím jsem přemýšlela, když jsem to psala. :D „Protože bez tebe Louisi Tomlinsone, bych nezvládl žít." Harry Styles žije v Californii v Los Angeles. Jeho rodiče jsou znám...