11. 1

26 3 0
                                    




Harry

*

Byl pátek odpoledne a já jsem s Louim opět vyrážel na jeho přání na focení.
Jak jsem si všiml Louiho to pro mě neznámým způsobem hrozně bavilo, jen tam tak sedět a sledovat, jak pózuju.

Tentokrát bylo focení mimo Los Angeles. Bylo až v Santa Monica. Absolutně nevím proč zrovna tam, ale dobře.
Cesta netrvala o moc déle než normálně.

Gucci teď fotilo novou kolekci a tak bylo focení častěji, než normálně, ale nevadí mi to, miluju to.


*

Focení už skončilo a my s Louim jsme seděli v autě a pili Starbucks, kterému jsme ani jeden prostě neodolali.
„Lásko? Co kdyby jsme přejeli víc k pláži, prošli se a šli se pak někam najíst?" Položil jsem svoji ruku na Louiho stehno a on se pod mým dotekem napnul.
Miluju to, jak reaguje na moje tělo na tom svém.
„Jako na rande?" Vypísknul. Věděl jsem, že byl Lou na takové ty romantické věci, kytky, večeře...
„Jako na rande." Usmál jsem se a nahnul se pro pusu, kterou mi Louis s radostí věnoval.

Zaparkoval jsem před malou kavárnou v nějaké malé roztomilé ulici.
Vystoupil jsem a rychle obešel auto, takže než Louis stihl vůbec něco udělat, už jsem mu otevíral dveře a podával ruku.
Louis mou ruku přijmul a hned jak vystoupil jsem za ni zatáhl a tím ho přitiskl na svoji hruď.
Objal jsem ho a zabořil hlavu do jeho krku.
On mě hned objal nazpět.
V jeho objetí jsem se cítil tak... bezpečně a milován.
Tak zatraceně jsem toho kluka miloval.
Znamenal pro mně vše. Svět, život, štěstí.



„Miluju tě Loui, tak hrozně moc." Zamumlal jsem do jeho jemné pokožky na krku.
„To já tebe Harry, to já tebe." Vtiskl mi cudnou pusu na líčko, to mi ale nestačilo a tak jsem zvedl hlavu a přitiskl své rty na ty jeho.


„Cože jsi najednou tak mazlivý?" Zasmál se Louis potom, co jsme se odtáhli.
„Chci ti ukázat, jak moc pro mě znamenáš a jak moc tě miluju." Usmál jsem se.
„To ty mi ukazuješ pořád." Usmál se na mně nazpět.
Propletli jsme svoje prsty a vydali se tou ulicí směrem k pláži.


Ruku v ruce jsme sešli obrovské schody na pláž a zalezli si do koutku, kde skoro nikdo nebyl.
Roztáhl jsem tam deku, kterou jsem měl vždycky v autě a lehli si na ni.


„Mohla bych se s vám vyfotit?" Vypískla nějaká asi třináctiletá holka.
Uh... fajn, na focení se s někým jsem nebyl moc zvyklý, protože v Los Angeles jsem byl prostě... normální.
Pro lidi v mém okolí to, že jsem model pro Gucci nebylo nic... speciálního.
Posadil jsem se a usmál se na tu holku, která vypadala, že každou chvíli omdlí.



„Jasně." Usmál jsem se.
Vyfotila se se mnou a potom s tichým 'nashledanou' odběhla za skupinou kamarádek, které pištěly, když k nim přiběhla.
„Umm, měl bych začít žárlit, že se tady fotíš s holkama a ne se mnou?" Ušklíbnul se Louis.


„Ty? Ani náhodou, i kdyby ta holka byla sexy a hezká sebevíc, mně přitahuješ jenom ty." Řekl jsem a obmotal si jednu ruku kolem jeho pasu, když se taky posadil.
Louis si položil svoji hlavu na moje rameno a nasál mou vůni.
„Strašně pěkně voníš." Zavrtal si hlavu do mého krku.
Políbil jsem ho do vlasů a usmál se.
Jak můžu mít takové štěstí?




Vešli jsme do nějaké restaurace, co byla blízko pláži a vypadala dobře.
Posadili jsme se ke stolu vzadu v rohu, protože přesně z těch důvodů, jako na pláži.
„Co si dáš?" Zeptal jsem se Louiho a chytil jeho ruku, co měl nataženou na stole do té svojí.
„Asi špagety." Pokrčil rameny.
Když přišel číšník, objednal jsem dvoje špagety a víno.



„Harry?" Ozval se najednou Louis.
„Ano?" Usmál jsem se na něj.
„Ta Scarlett, proč když za tebou tak nechutně dolízá, proč ji nepošleš pryč?" Argh... Scarlett? Kráva.
„Já ji posílám pryč lásko, ale ona prostě nejde. Kdybych mohl, někdy bych ji nejradši hodil z okna." Upil jsem si ze svého vína.
„Tak proč jí neřekneš, že o ni prostě zájem nemáš, že s ní nechceš chodit?" Vážně tohle musí řešit na našem rande? No dobře.
„To už jsem jí několikrát říkal, ale očividně si myslí, že si asi nechci přiznat, že jsem do ní tajně zamilovaný.
Aby mně nechala na pokoji, musel bych jí říct, že jsem gay, což JÍ rozhodně říkat nechci. Ne proto, že se za to stydím, to vůbec, ale ona by to roznesla po celé škole.
Sice si to všichni myslí, že jsem gay, ale nechci, aby se jim to potvrdilo zrovna od Scarlett a těch jejích přiblblých kamarádek. Chci jim to potvrdit sám a hlavně s tebou." Dokončil jsem.



Louis vstal ze židle a obešel stůl.
Objal mě zezadu kolem krku.
Nemusel ani nic říkat, přesto jsem věděl co mi tímhle chtěl říct.

Měli jsme už dojedeno a tak jsme ještě zaplatili a vyšli z restaurace ven.
„Děkuju za fakt hezkej den Harry." Louis mi dal pusu, když jsme si sedli do auta.
„Aw neděkuj." Usmál jsem se a políbil ho nazpátek.



*



Zaparkoval jsem a vytáhl Louiho z auta.
Tak on bude provokovat?
Myslel jsem, že by rodiče mohli být doma, ale očividně nebyli a Gemma taky nikde.
Skvělé.
Hned jak jsem za námi zabouchl dveře jsem na ně Louiho celým svým tělem přitlačil.
Začal jsem ho vášnivě líbat a on stejně tak spolupracoval.
Jeho ruce zajely do mých vlasů a jemně za ně tahaly.


Chytil jsem ho pod stehny a vytáhl si ho tak, aby mi svoje nohy obmotal kolem pasu.
Nepřestávaje ho líbat jsem se s ním, pořád v náruči vydal do svého pokoje, což bylo ještě složitější po schodech.
Podařilo se mi nás oba nezabít.

V pokoji jsem ho hodil na postel a on překvapeně vyjekl.
Po čtyřech jsem nad něj přelezl a znovu se zmocnil jeho rtů.
Louis znovu zajel rukama do mých vlasů a nohy obmotal znovu kolem mého pasu.
Jemně jsem mu skousl ret načež on zavzdychal.
Kurva tohle bych mohl poslouchat napořád.


Na chvíli jsem se odtáhnul, abych mu mohl sundat jeho košili, což nebylo nijak těžké, protože měl už pár knoflíčků předem rozeplých.
Přetáhl jsem mu ji přes hlavu a odhodil nějak neznámo kam.
Louis nebyl moc pozadu a začal košili rozepínat i mně.


Zanedlouho jsme už oba leželi jen v boxerkách.
Přesunul jsem svoje polibky na Louiho krk, kde už jsem znal jeho citlivé místečko a to poškádlil jazykem.
To donutilo Louiho znovu zavzdychat, tentokrát mnohem víc nahlas.
Začal jsem pociťovat, že mám docela těsno v boxerkách a to zavinilo tohle malé modrooké stvoření pode mnou.
Moje ruce bloudily všude po Louiho těle.
Začal jsem sát kůžičku na jeho krku.
Louis teď už skoro kňučel slastí... a to jsem ani nezačal.


Všiml jsem si, že má Louis taky takový malý problém.
Samolibě jsem se ušklíbl a od jeho krku jsem se přesunul na jeho bradavky.
Ty hned pod mým dotykem ztvrdly.
Jednu jsem laskal svými rty a občas použil i zoubky a s druhou jsem si hrál prsty.
Tím, jak Louis vzdychal mi dával najevo, jak moc se mu to líbí.

Pomalu jsem tvořil mokrou cestičku od jeho hrudníku až k jeho podbříšku a semtam jeho kůži jemně skousnul.
Zatahal jsem zuby za lem jeho boxerek a Louis se trhaně nadechl.
Dech měl zrychlený a nepravidelný.

„H-Hary p-prosím." Vzdychl.







😏😏

No tak se omlouvám no
Dočkáte se nebojte :DD

Omfg! Navíc slyšeli jste už ten kousek z Heaven co Niall vydal?!
To je prostě úplně sjdhhdisnsb!!

Btw absolutně nevím co tohle jako je a nad čím jsem přemýšlela, když jsem to psala, ale tahle kapitola je podle mně hrozná xd

O co asi Lojzík prosil uu?💀😏

Hope you enjoyed and see ya soon besties :3


loads of love and tpwk♡︎
-Natkaa

because of || larry stylinson || czKde žijí příběhy. Začni objevovat