Posuneme se tady o pár měsíců dopředu, protože se to potřebuje už trochu rozjet.Third person's view
Čas pomalu utíkal a Louis se začínal v Los Angeles cítit čím dál tím víc jako doma.
Veškerý svůj čas trávil se svýma kamarádama Liamem, Niallem, Zaynem a Harrym.
Přirostli mu neskutečně moc k srdci, tak jako Louis jim.Byl šťastné i za svoje sestry, které si domů vodily hromady kamarádek.
Byl rád, že se jim tady líbí.Nejvíc mu ale přirostl k srdci Harry.
Byli nejlepší kamarádi.
Viděli se každý den a Louis mu někdy nosil až před dveře Latté ze Starbucks, když si přivstal.No a Harry?
Ten si uvědomil, že jeho pobláznění do Louiho, nebude jen tak ledajaké pobláznění.
Harry si prostě a jednoduše přiznal, že je do Louiho kurevsky moc zamilovaný.Roztékal se při pohledu na jeho krásný obličej, který vypadal rak nádherně, když mu ho zdobil úsměv,
nad jeho jiskřičkami v očích, když se smál.
Utápěl se v jeho oceánech a nikdy si nepřál být zachráněn.Kluci věděli.
Až na Louiho samozřejmě.
Bylo to na jednu stranu to bylo dobře, ale na druhou stranu, si z něj dělali srandu kvůli tomu, jak někdy i několik minut zíral na Louiho, jako úplný idiot.
Niall s Liamem byli nejhorší.
Niall dělal debilní a perverzní obličeje a Liam na tom nebyl o moc líp.Gemmě se Harry taky svěřil a ta tu vždy byla pro něj.
Harrymu bylo více než jasné, že Louis určitě nikdy nebude jeho. Vždyť ani nevěděl, jestli je taky gay nebo bisexuál.
A Harry si nepřál nic jiného, než aby byl Louis jeho.
Pokaždé, když ho viděl chtěl si ho chtěl stáhnout k sobě do ochranitelského objetí a už ho nikdy nepustit.A to nejsou zdaleka všechny věci, na které Harry myslel.
(Uu všichni moc dobře víme :DD)
To jak Louis chodil a přitom vrtěl tím jeho dokonalým zadkem.
Harry měl pokaždé co dělat, aby se udržel.
To, jak by ho někde nejradši ohnul a vysral se na všechno.Ale Harry si až moc dobře uvědomoval, že Louis to nikdy, nikdy nebude cítit stejně.
Protože...Za těch pár měsíců co Louiho znal, si uvědomil, jak moc ho miluje, že by pro něj udělal cokoliv na světě.
Neskutečně moc si tohle maličké stvoření, co se úplnou náhodou dostalo do jeho života zamiloval.A pro Harryho se tu objevila další práce ohledně jeho druhé lásky a to Gucci.
Za tři měsíce tedy v červnu se bude fotit celá jeho nová kolekce.
(Jen tak malé info, tenhle příběh se začal odehrávat někdy na začátku září :))
Jenom jeho.
A to jenom kvůli tomu, že na posledních kouscích vydělal Gucci dost peněz.Harry
Ucítil jsem jak se mě letmo dotklo něco mokrého a mlaskavého na mém líčku.
„Aww roztomilé." Uslyšel jsem Louiho hlas a následně zvuk foťáku. Hned na to se rozezněl Niallův smích, při kterém nevíte, jestli se smát, nebo brečet.
Trochu jsem se pozastavil nad tím, že si mě Louis fotil a malinko jsem se pro sebe ušklíbnul.Otevřel jsem oči a otřel si rukávem od mikiny to mokré místo na mé tváři.
„Co to sakra bylo?" Pozvedl jsem obočí a podíval se na Nialla.
„Pusinka pro dobré ráno?" Znovu se rozchechtal.
Až teď jsem si uvědomil, že jsme pořád ve škole.
„Jsou tři odpoledne, ty kreténe." Ušklíbl jsem se.
Teď jsem zněl jako člověk, co v životě neslyšel slovo ironie.
Nevadí.
„No, každopádně zvedej se." Řekl Niall a netrpělivě se podíval na dveře.
„Kde jsou Zayn s Liamem?" Zeptal jsem se.
„Šli napřed." Pokrčil rameny.
Zvedl jsem se a vyšli jsme ze třídy.
ČTEŠ
because of || larry stylinson || cz
FanfictionPředem upozorňuji, že tenhle příběh je naprostá sračka. Absolutně netuším, nad čím jsem přemýšlela, když jsem to psala. :D „Protože bez tebe Louisi Tomlinsone, bych nezvládl žít." Harry Styles žije v Californii v Los Angeles. Jeho rodiče jsou znám...