Harry„Louuu." Snažil jsem se upoutat pozornost svého přítele, který mě momentálně absolutně ignoroval.
„Loui." Zkusil jsem to znova a dloubnul do jeho ramene, jelikož jsem pěkně začínal žárlit na Nialla, kterému Louis věnoval víc pozornosti, než mně.„Harry, počkej chvilku." Odbyl mě a pohladil mě rukou ve vlasech, aniž by se na mě jedinkrát podíval.
To teda ne.
Naklonil jsem se k němu a začal ho jemně zezadu líbat na krku.
On ale naklonil hlavu tak, že mi zamezil přístup a já nespokojeně zavrčel.„Nevrč, nevidíš, že se bavím s Niallem?" Konečně mi věnoval pohled.
„Právě že vidím, notak lásko, Niall počká." Udělal jsem na něj psí oči.
Jenže na něj tohle z nevysvětlitelného důvodu neplatilo.„Se divím, že s tebou Louis ještě pořád je, jsi hrozně otravnej." Zasmál se Niall a na chvíli se přestal cpát školním obědem, který jsme si vynesli na nádvoří obklopeným budovou školy.
„Není, je takové malé koťátko, co se chce jenom mazlit." Uculil se Louis a přitáhl si mě k sobě.
Spokojeně jsem zavrněl jakmile mi hlavu položil do svého klína a začal mě hladit ve vlasech.„Liame, nemáš léky na cukrovku?" Zakrákal Niall na Liama, který se snažil, podle všeho neúspěšně, balit nějakou holku.
Liam na něj jen ukázal prostředníček a dál si hleděl svého.
Niall si odfrkl a zkusil to na Zayna.„A ty?" Otočil se k Zaynovi, spícím na stole.
„Zayne." Dloubl do něj, když černovlásek nijak nereagoval.
„Co chceš?" Zamumlal otráveně Zayn, kterého Niall vzbudil.
Nikdy nebuďte Zayna. Fakt ne.„Nemáš náhodou..."
„Naser si." Zamumlal a otočil se na druhou stranu od Nialla.
„Karma je svině Nialle." Poslal jsem mu vzdušnou pusu a on ta to jen protočil očima.V kapse mi zavibroval mobil a tak jsem se zvedl z Louiho klína a přečetl si email od Mayi ohledně dalšího focení.
„Bacha." Slyšel jsem zamumlat Liama a zvedl jsem k němu pohled, když zrovna protáčel očima.
Hned nato jsem ve svých vlasech ucítil ruku s dvoumetrovými umělými nehty.
Ani jsem se nemusel dívat, abych poznal, že je to ona.„Co si kurva myslíš, že děláš?!" Vyjel jsem po přemalované blondýně, která se nade mnou skláněla.
„Ahoj, Hazz, nechtěl bys jít se mnou dnes na ven?" Nasadila obrovský, pro mě nechutný úsměv.
Zíral jsem na ni pohledem To kurva myslíš vážně?!„Kurva, Scarlett, to tě třeba nikdy nenapadlo, že tě jednoduše nechci?" Vyjeveně jsem na ni čuměl.
Ta holka byla fakt úplně tupá!
„Ale prosimtě, jasně, že mě chceš." S mlasknutím se zahihňala a máchla rukou, div, že mi nevypíchla oko.„Jseš nechutná." Znechuceně jsem se na ni podíval.
Pod stolem jsem vyhledal Louiho ruku, byl celý napnutý.
„Scarlett, ty jseš snad úplně blbá, nenapadlo tě, že by třeba mohl někoho mít a ty s ním tady flirtuješ, jako nějaká štětka." Vložil se do toho Zayn.„Jak by mohl někoho mít, když chce celou dobu jenom mě, jenže se mi to bojí říct." Zahihňala se.
„Děláš si ze mě už kurva prdel?!" Vykřikl najednou Louis, pustil mou ruku a postavil se před Scarlett.„On kurva někoho má." Nikdy jsem neslyšel Louiho mluvit takhle sprostě, teda až na chvíle kdy... no všichni víme.
„No, já ji nevidím, tak tím pádem se mnou ven jít může." Zasmála se.
„Vždyť tady sakra je!" Křičel dál Louis.
„Určitě, kde?" Nadzvedla jedno obočí a založila si dramaticky ruce na prsou.
ČTEŠ
because of || larry stylinson || cz
FanfictionPředem upozorňuji, že tenhle příběh je naprostá sračka. Absolutně netuším, nad čím jsem přemýšlela, když jsem to psala. :D „Protože bez tebe Louisi Tomlinsone, bych nezvládl žít." Harry Styles žije v Californii v Los Angeles. Jeho rodiče jsou znám...