11. 2

18 2 0
                                    



Harry


„H-Harry p-prosím." Zavzdychal a otřel se rozkrokem o mé předloktí.
„O copak prosíš, kotě?" Zavrněl jsem a jednu jeho nohu jsem si dal na rameno.
Až moc dobře vím, že ho tyhle přezdívky vzrušovaly.


Začal jsem líbat vnitřní stranu jeho stehna a místy dělal i malé červené flíčky. To, jak se to Louimu líbilo mi dával jasně znát svým vzdycháním, které bylo jako rajská hudba pro mé uši, ještě s pocitem toho, že jsem to všechno zbůsobil jen a jen já.


Políbil jsem ho přes látku boxerek a Louis zavzdychal a prohnul se v zádech.
Kurva z tohohle pohledu jsem byl úplně tvrdý.

Stáhl jsem mu boxerky a o chvíli později jsem nebyl pozadu ani já.
Sklonil jsem se k jeho až bolestně tvrdé erekci a olízl celou jeho délku.
Louis zakňučel a rukama vjel do mých vlasů.
Zatahal za ně víc než normálně, neudržel jsem se a taky zasténal.

Vsál jsem jeho špičku. Louis se v zádech prohnul snad ještě víc a zaklonil hlavu, když jsem si ho do pusy vsunul celého.
Miluju, to jak je citlivý.
Miluju to, jak reaguje na moje doteky.
Miluju jeho.

Začal jsem hlavou pohybovat nahoru a dolů.
Pokojem se ozývaly Louiho hlasité vzdechy.
Jednu svou ruku jsem položil na nohu, co měl položenou na mém rameni a druhou jsem přejížděl po jeho boku.

Kurva vypadal tak nádherně.
Když jsem ucítil, že už se blíží k vrcholu, se vším jsem přestal.
„Harry, c-co..?" Zmateně se na mně podíval, ale já ho přerušil polibkem, který mi za chvíli se stejným chtíčem opětoval.
„Až společně, zlato." Zavrněl jsem mu do rtů.
On se na mně nejistě podíval.


„Harry, víš já... jsem ještě nikdy s nikým nespal." Poslední část věty zamumlal tak, že bych mu nemusel rozumět, ale já ho až moc dobře slyšel.
Byl celý rudý, aw zlatíčko moje.


„Ale co Sophia?" Líbal jsem jeho stranu obličeje u ucha.
„Nechtěl jsem o to přijít s ní. Vždycky jsem tak nějak doufal, že bys to mohl být ty." Zamumlal do prohlubně  mezi mým krkem a ramenem.
„Hmm, to jsi doufal správně." Začal jsem ho líbat na krku a škádlit jazykem jeho místečko.
Na to Louis slabě vzdychnul.


„Ani nevíš, jak mně vzrušuje ta představa, že budu tvůj první, lásko." Zavrněl jsem znovu tentokrát do jeho pokožky na jeho krásném bříšku.
Natáhl jsem se do posledního šuplíku mého nočního stolku a vytáhl z něj lubrikant.
Ehm...

Rozetřel jsem si chladivý gel na prsty a jeden přiložil k Louiho vstupu.
Naposledy jsem se na něj podíval, jestli můžu.
Sice bych si ho tady nejradši ohnul a tvrdě ho ošukal, ale nechci, aby ho to bolelo. On lehce kývnul hlavou, kterou hned prudce zaklonil, když jsem do něj jedním prstem vniknul.
Chvíli jsem počkal až z jeho obličeje zmizí všechny známky nepříjemnosti a potom v něm začal prstem pomalu pohybovat.

Louis se z úst vydral výkřik smíšený se slastí a trochu bolestí.
Rty jsem začal naléhat na ty jeho a tím se snažil uklidnit alespoň trochu tu bolest.
Louiho vzdychy se proměnily už v jen slastné vzdychání.
„D-Další." Zakňučel udýchaně.
Spokojeně jsem zavrněl, když mi rukou opět vjel do vlasů a zatahal za ně.
Nikdy mi sahání na moje vlasy nebylo příjemné, ale od Louise to byl ráj.


K prvnímu prstu jsem přidal i druhý.
Louimu uniklo slabé syknutí, to ale hned vystřídalo další slastné vzdychání.
Byl prohlý v zádech, jako luk a hlavu měl zakloněnou dozadu tak, že mu ještě víc vyčnívaly jeho lícní kosti.
Kurva málem jsem se udělal jen z toho pohledu.

„Ahh- " Vzdychnul Louis, když jsem prsty poškádlil jeho uzlíček nervů.
„H-Harry prosím, v-vem si mně, ahh, potřebuju t-tě cítit v s-sobě." Zrychleně dýchal a hrudník se mu nepravidelně nadzvedával.
„Mmm, tak nedočkavý." Zavrněl jsem spokojeně a rty polaskal jednu jeho bradavku.

Vytáhl jsem z něj prsty a on zakňučel nad pocitem prázdnoty.
Věděl ale, že za chvíli přijde něco mnohem lepšího, než prsty.
Rozetřel jsem lubrikant po celé své délce a naklonil se nad Louiho.


Přiložil jsem svou špičku k jeho vstupu a oba jsme zasténali.
Měl jsem co dělat, abych do něj prudce nepřirazil a nevzal si to, co mi patřilo.
„Ahh, Harry, p-prosím." Vzdychnul Louis.
To pro mně bylo znamení, že můžu jít dál a trochu zatlačil.
Do prdele, je tak kurevsky úzký.
Louis vykřikl bolestí smíšenou slastí a já jsem zavzdychal.


Louimu steklo pár slziček, když už jsem v něm byl až po kořen. Ty jsem z jeho tváře všechny slíbal.
Počkal jsem, dokud si nezvykl.
Když už jsem na jeho tváři neviděl žádné známky bolesti, pomalu jsem se vysunul.
Tenhle pohyb jsem zopakoval několikrát a po chvíli se už pokojem ozývaly Louiho, pouze slastné vzdechy.
Obmotal si nohy kolem mého pacu a nehty zarýval do mých zad.



Tohle byl ráj pro moje uši.
Dokonale synchronizovaně pohyboval pánví proti té mé.
Pomalu jsem mu přestával věřit to, že nikdy s nikým nespal.
Ale na druhou stranu mě neskutečně vzrušoval ten fakt, že jsem jeho první, že se ho nikdy nikdo nedotýkal tak, jako já.



Cítil jsem, že už se oba blížíme k vrcholu.
Začal jsem rty laskat jeho krk, což se mi moc nedařilo, jelikož jsem do jeho kůže jen zrychleně dýchal a vzdychal.
„Harreeh!" Louis se s hlasitým výkřikem udělal mezi naše těla.
To, jak se kolem mně stáhnul, dohnalo k vrcholu i mě.
Už teď jsem věděl, že už nikdy nechci spát s někým jiným, než je on.


Vyčerpaně jsem se na něj svalil a přitáhl si ho do objetí.
„Byl jsi úžasný, lásko." Pošeptal jsem mu do ucha, kam jsem ho následně políbil.
„To ty." Zašeptal nazpátek.
„Měli bychom se jít umýt." Zamumlal jsem mu do krku.
Chytl jsem ho jak princeznu a vydal se s ním do koupelny.
Tam na nás pustil teplou vodu a přidržoval Louiho kolem pasu, protože měl úplně slabé nohy.
Umyl jsem jak sebe, tak Louiho.
Usušil nás a zabalil ho do velké osušky.



Položil jsem ho do postele a sledoval jak se zachumlal do teploučkých dek.
Byl tak nemožně roztomilý.
Uculil jsem se nad tím a zalezl za ním do postele.
Přikryl jsem nás a přitiskl si ho na svou hruď.
Byl jsem tak neskutečně moc šťastný.



Tolik probrečených dní a nocí za to přece jen stálo.
Kdyby mi někdo před víc, jak půl rokem řekl, že Louis bude jednou můj, vysmál bych se mu do očí.
Nechci o něj nikdy přijít, nezvládl bych to.
Tak moc ho miluju.



„Miluju tě, lásko." Zašeptal jsem do jeho jemných vlásků.
„Taky tě miluju, Harry." Zamumlal Louis do mé hrudi a natiskl se ke mně ještě víc.
Tu noc jsem usínal s úsměvem na tváři.






Potěšeníčko pro perverzní Larries ah💅

No co si budem, podle mně je to hrozný xd, ale když se vám to bude líbit tak to bude jedině dobře :D


Chci se zeptat
Vyhovuje vám, že kapitoly vychází takhle nepravidelně?
Nechci totiž úplně určovat nějak přesně jak by měly vycházet, protože nechci něco slíbit a pak to nedodržet u understand


hope you enjoyed and see ya soon besties :3

loads of love and tpwk <3
-Natkaa

because of || larry stylinson || czKde žijí příběhy. Začni objevovat