Harry

Otevřel jsem oči a pomalu se posadil. Byla ještě tma.
Měl jsem v plánu kouknout se kolik je, jenže to bych musel vědět kde mám mobil.
Podíval jsem se na stolek vedle postele, kde nebyl, tak jsem se rozhodl vstát z postele, jenže se mi noha zamotala do deky a já jsem sebou švihl o zem.
Šikovný kluk Stylesi.

Mobil jsem našel pod hromadou oblečení, kterou jsem hodil do skříně. Dobrej způsob uklízení, já vím.
Podíval jsem se na čas a překvapeně jsem vykulil oči.
Bylo teprve půl páté ráno.

Zalezl jsem zpátky do postele a snažil se ještě na chvíli usnout.
Po asi půl hodině čumění do stropu a převalování se z jedné strany na druhou, jsem to vzdal a znovu se vyhrabal z postele.
Ze skříně jsem si vzal čisté boxerky, s tím, že si dám sprchu.

Vyšel jsem na chodbu a zamířil do koupelny, kterou jsem měl společnou s Gemmou. Mamka s Robinem měli tu druhou dohromady.
Vklouzl jsem dovnitř a zamknul za sebou.
Svlékl jsem ze sebe velké tričko na spaní a boxerky a vklouzl jsem do sprchy.

Spokojeně jsem vydechl, jakmile mi horké kapky vody začaly dopadat na tělo. Miloval jsem to. Byl to pro mě způsob uvolnění, kdy jsem nemusel nad ničím přemýšlet.
Zaklonil jsem hlavu a tak si namočil vlasy.
Na ruku jsem si vymáčkl trochu šamponu a vmasíroval si ho do vlasů. Ten jsem pak rychle smyl.
Ještě jsem se rychle umyl a vlasy si zabalil do ručníku.
Vylezl jsem ze sprchy a ručníkem jsem se usušil.
Oblékl jsem si boxerky a jenom tak se vydal zpátky do pokoje.

Otevřel jsem skříň a chvíli tam jenom tak stál a přemýšlel jsem co si vezmu na sebe.
Nakonec jsem se rozhodl pro černou košili s krátkým rukávem, u které jsem rozepl nahoře pár knoflíčků a černé džíny s dírou na koleni.
Sundal jsem si z vlasů ručník, ty už teď byly mokré jenom trochu.
Z šuplíku u velkého zrdcadla jsem vytáhl hřeben a rozčesal jsem si vlasy.
Tohle jsem na tom mít dlouhé vlasy nesnášel nejvíc.

Když už jsem usoudil,že bych mohl jít dolů, sešel jsem do kuchyně, kde už seděla mamka.
„Dobré ráno." Zvedla pohled od hrnku s kávou a usmála se na mě.
„Dobré ráno." Úsměv jsem jí oplatil a sedl si vedle ní.
„Harry, dneska máš focení." Oznámila mi.
„Jo, fajn, v kolik?" Zeptal jsem se jí. Focení jsem měl většinou tak jednou, někdy dvakrát za měsíc.
„Ve čtyři." Oznámila mi čas a já jsem se kouknul na mobil, bylo za deset minut osm.

Zvedl jsem se a přešel do předsíně, kde jsem se obul a oblékl si džínovou bundu.
Zavřel jsem za sebou dveře a vyšel jsem směrem roh ulice, kde už čekali Liam se Zaynem.
„Čau." Pozdravil jsem je.
„Čau Hazzo, Niall s tebou nešel?" Nakrčil obočí Liam.
„Ne? Ten nechodí pozdě ne?" Pokrčil jsem rameny a otočil jsem se. V tom jsem uviděl Nialla, který vybíhal z domu a málem zakopl o nějakou kočku co mu vběhla do cesty.

„Čau kluci, sorry, že jdu pozdě." Dostal ze sebe udýchaně.
„V pohodě. Jdem?" Zeptal se Zayn.
„Jo." Odvětil jsem mu a bouchl jsem Nialla, který se opíral rukama o kolena do zad.
Společně jsme vyšli ke škole, která byla odsud asi tři minuty cesty.

Došli jsme ke škole přesně ve chvíli, kdy se otevřely hlavní dveře a my mohli jít dovnitř.
Zayn s Niallem měli teď jako jedna půlka třídy španělštinu a já s Liamem jako druhá půlka francouzštinu.

S Liamem jsme se rozešli do jazykové učebny v druhém patře.
„Co jsi včera bez nás dělal?" Zeptal se mě po chvíli Liam.
„Nic, Gemma se vrátila, tak jsem s ní na chvíli pokecal a pak jsem jenom ležel u sebe v pokoji, víš no produktivní den." Uchechtl jsem se.
„No extrémně." Ušklíbl se Li.

because of || larry stylinson || czKde žijí příběhy. Začni objevovat