33

135 25 71
                                    

Kıyamet öncesi son doğum günü operasyonu: İlk öpücük denemesi ya da Eser'in şey olduğu bölüm, şey

Sınav sonuçları açıklandığında hem sevindiğimi hem de öfkelendiğimi hatırlıyorum. Hatta hissettiğim haksızlıktan hıncımı kimseden çıkaramamış ve ağlamış da olabilirim. Sınav sonucu, oldukça karışık bir şekilde önüme döküldükten sonra işime yarayacak kutucuğu bulup puanımı ve sıralamamı kenara not almıştım.

Fena değildi. Tabii ki dört yüz sayısına yaklaşamamıştı bile ama üç yüzden oldukça uzaktaydı ve sıralamam da beş rakamı geçmemişti. Okul puanı eklenmeden önce daha iyiydi ve bu, elbette ki her okuldaki her öğrencinin her puanını hakkıyla aldığı bir uygulama olduğu için binlerce sıra gerilememde ben haksızdım.

Neyse.

Tercih yapmayı düşünüyordum. Yeşim ve Eser kadar kesin değildim ama oldukça ılımlıydım. Hem bir sene boyunca çektiğim sınav stresini bir sene daha çekmek istemiyordum hem de okul zamanı evimde geçirdiğim zamanda bile delirecek gibi olduysam okula gitmediğim zaman ne yaşardım, bilemiyordum.

Hem de önümde asla kaybetmek istemediğim bir senem vardı ve belki de gelecek seneki puanım şimdikinin çok daha kötüsü olacaktı. Riske atmaya değmez gibi geliyordu.

Yavuz, bu konuda oldukça çekingendi. Grupta konuşulanlara çok karışmıyordu ama ne zaman mesaj atsam mesajlarım anında mavi tike döndüğü için hepimizi okuduğunu biliyordum.

Canı bir sene daha çalışmak istiyordu ama kararsızdı.

Nasıl bir sonuç geldiğini az çok tahmin ettiğim için Eser ve Yeşim'i es geçtim. Yavuz'un gruptaki çekingenliğini hatırladığım için ona özelden yazdım. İlk merak ettiğim şey nasıl olduğuydu ve Yavuz da buna oldukça umursamaz bir şekilde cevap verdi.

Yoyo: Seninle konuşabiliyorsam en azından yaşıyorum. (11.43)

Yoyo: Görev tamamlandı. (11.43)

Yoyo: Sınav sonuçlarından sonra en azından yaşamak. (11.43)

Mesajının sonunda kırmızı renkli bir tik işareti vardı. Yaptığı espriye güldüğümü fark ettirmeyecek bir şeyler yazmak istiyordum ama o benden önce davrandı.

Yoyo: Sende durumlar nasıl? (11.43)

Siz: Fena değil. (11.44)

Siz: Galiba tercih yapacağım. (11.44)

Siz: Sen? (11.44)

Yoyo: Ben hâlâ kararsızım. (11.44)

Yoyo: Annemler iyi düşün diyor. (11.44)

Yoyo: Baya iyi tavsiye di mi? (11.44)

Yoyo: İyi düşüneyim, (11.44)

Yoyo: Bak hiç aklıma gelmemişti bu. (11.44)

Yoyo: Bi' aydınlanma yaşadım, (11.44)

Yoyo: Dün doğmuş gibi oldum (11.44)

Siz: Yavuz. (11.45)

Siz: Bir şeyi de ciddiye al be oğlum (11.45)

Yoyo: Yapamıyorum kızım (11.45)

Yoyo: Ciddiye alan yerlerim ağrıyor. (11.45)

Yoyo: Asıl sizin nasıl ağrımıyor (11.45)

Yoyo: Bence bu daha büyük bir problem (11.45)

Arılar ve ErkeklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin