Rania tersenyum sinis memikirkan rancangan nya yang gila.. hanya satu cara saja untuk memiliki Daniel iaitu menggunakan Rysha agar lelaki itu menikahinya dan juga menceraikan wanita itu.Dia menyuruh beberapa orang upahannya untuk menculik Rysha di dalam kawasan rumah Daniel. Sudah lama dia berdendam dengan gadis itu, jika dia tahu dari awal Daniel pulang untuk mengahwini orang lain sudah pasti dia takkan lepaskan lelaki itu pulang ke Malaysia.
Rania meneguk air berwarna merah penuh rakus.. kelab malam yang bingit dengan manusia dilihat bosan. Dia sudah lali dengan suasana ini saat di US memang tiada halangan. Dia memandang seorang lelaki yang bersendirian tanpa perempuan penuh minat.
Malam ini dia ingin berseronok semahunya. Langkah diatur penuh menggoda dengan dress paras paha yang terbelah di sisi.. sengaja malam ini dia memakai seksi untuk menggoda seseorang buat teman malam ini.
"Hye.. are you alone?" Soal nya penuh sensual sebelum punggung montoknya dilabuhkan atas riba lelaki hensem itu. Dada yang menggunung digesel lembut ke dada bidang putih milik lelaki itu, tersumbing senyum sinis bila sang jejaka mula tergoda dengan godaannya.
"Hey.. yes i'm alone.. you? Need some partner tonight?" Jawab sang jejaka penuh minat.. wajah bujur sirih dan mata biru itu direnung minat.
"Why not.. i'm alone too.. can i be with you tonight? I think we can enjoying this night? What your name? I'm Rania from US just came here because my friend."
"Nice name.. Rania hurmm.. My name Zack.. mix UK and Malay.. drink first? I treat you.." ujar Zack sambil hulurkan wine ungu kepada Rania. Jari jemarinya bermain di tubuh Rania dari atas sehingga kebawah.
Bibirnya nakal hinggap dileher putih Rania.. selang seli dengan kucupan nipis di bibir munggil itu. Zack suka itu yang dia mahukan..
Dia malas mahu melanggan pelayan disitu, bosan kerana wanita yang sama dan tidak sangka malam ini dia dapat habuan besar.. malam ini dia ingin memiliki Rania..
Setelah habis beberapa gelas arak.. Zack mula agresif diikuti Rania yang juga turut mabuk.. Mereka berciuman penuh rakus di meja tanpa sesiapa hiraukan.. tangan sasa itu meliar memicit tubuh Rania yang sangat gebu.
Dalam separuh sedar Zack mendukung Rania dan membawa gadis itu keluar dari kelab malam.. Rania meraba dada bidang Zack dengan sensual..
"Stop Rania.. we continued at hotel.. i got my car first.." ujar Zack menahan godaan. Dia ingin menikmati malam indah bersama Rania malam ini di hotel.. di kelab suasana bising sudah pasti malam ni dia tidak mahu diganggu..
Bukan dia tidak tahu Alex akan mencarinya disana menyuruh dia pulang.. ayahnya Tuan Max agak tegas kerana hari ini tender syarikat mereka gagal. Zack malas ambil tahu.. hari kerja cuma hari kerja malam ni dia mahu release tension..
"Ben.. i need you tonight.. drive my car and send us at Hotel Continental, Kuala Lumpur." Arah Zack terhuyung hayang dengan Rania dalam pelukannya..
Tangan Rania dipegang kemas supaya gadis itu tidak berlanjutan lagi. Tidak mahu orang lain melihat kelakuan mereka.
"Okey Sir! I get your car.." beberapa minit kemudian kereta BMW series masuk perkarangan kelab malam exclusive.. Zack menolak Rania masuk kedalam kereta bahagian penumpang belakang diikuti dirinya.
Deruman BMW meninggalkan kawasan itu..
Sampai saja dihotel dia menyuruh Ben meninggalkan kereta nya kepada pekerja hotel. Topi menutupi wajah agar tiada siapa mengenalinya.Dia ahli korporat terkenal sebolehnya mengelak dari wartawan yang menyibuk.. jika sampai ke telinga dan mata Max sudah pasti dia akan mendapat padah. Lelaki tua itu pantang melihat dia keluar dengan perempuan bukan-bukan.
YOU ARE READING
Iman Mikhael | C
RomanceIman Farysha.. orang nya cantik, cukup sempurna tapi hanya disebabkan satu kemalangan menimpanya. Dia bukan lagi Farysha. Dia kembali menjadi seorang Iman yang cengeng dan kebudak-budakkan. Ditinggalkan bekas tunang dan kemalangan yang menimpa...