Episode 4

357 38 59
                                    

Selam  Yorobun ilk kez hikayeden önce size yazıyorum ben şok siz A101 KGNEOKHNRE.

My Time'ı Jeongguk söyleyecek bu bölüm belki bazılarınız anlar bazılarınız "her şarkıda öyle yer var" der diye hemen bunu buraya koydum.

Gayfic yazmak çok eğlenceli ben bunu gay panic yapayım görün siz KLVVNRWGIHWRI.

Bu aralar çok kaos okudum içim dışım kaos oldu ben bu kaosu kaos yazarak atabilirim...

Seokjin'i özledim... Namjoon'da özlemiştir...

Neyse amk sanki çok uzattım KHVRGIORG.

10 ilde yaşayan herkesin en yakın zamanda eski hayatlarına kavuşmalarını diliyorum 🙏

Umarım mütahit orospu çocukları 3 kuruş paranın değil insanların canının değerini düşünürler. Umarım Mimar Sinan'ın taktiğini Türkler olarak -hani biz Türk'ün Mimar Sinan Türk ya- kullanarak yaparlar evleri. Raylı sistem Türkiye'de de kullanılmalı.

Mutlu kalın sizi Namjin'ledim.




Taehyung

Şefler olarak kafa dağıtmaya geldiğimiz yerde orospu çocukları patron bozuntularını görmek sinirimi hepten bozmuştu. Hele ki Jeon'u kahkahalar eşliğinde gördüğümde kusacağım sandım. Bir insandan ne kadar nefret ediyorsam ondan o kadar nefret ediyordum. Her gün okulda onu takip ettiriyor, bir açığını yakalamak için uğraşıyordum. fakat sikik piçin hiç bir kusuru yoktu!

Onların yan masasına oturduk, dört hamburger ve dört kola söyledik. O sırada onların masalarına kimbap, bigsu, bibimbap, tteokboggi, jajangmyeon, bulgogi, mandu ve ramyeon konulmuştu. İçecek olarak soju söylemişlerdi. Bir anda kahkahalar atıyor bir yandan yemeklerini yiyorlardı.

Hoseok airpords'unu çıkardı ve "Orospu inlemesi çekemeyeceğim. Ben şarkımı ayarlayacağım." dedi. Hızla yanına yanaştım ve "Blue Side hazır mı?" dedim merakla. Hoseok sırıtarak "Ohoo, ben More'u hazırlıyorum." dedi. Seokjin hemen "Acil ama acil Blue Side aç." dedi ve çantasından çıkardığı uçlu kalemi Hoseok'un açtığı şarkıya yasladı. Ardından koluna yasladı ve arkasını basıp ucu yok etti. 

Hepimiz kıkırdarken şarkının Blue Side çalmaya başladı. Hepimiz Hoseok'un huzurlu sesini dinlerken yan tarafın suspus olup bizi dinlediğini gördüm. Hoseok'un sesinin mayıştırıcı bir özelliği vardı ve şu an o şekilde etkileniyorduk.

Şarkı bitince Hoseok gülerek bize baktı. "Nasıl?" Jimin bir anda sandalyeden düştü. Bunu bilerek yapmadığını çünkü yer çekimi ile kavgalı olduğunu biliyorduk. Hatta çoğunlukla "Newton yer çekimini bulmasaymış Jimin bulurdu!" diye şakalaşıyorduk.

Seokjin Jimin'i kaldırırken "Görüyorsun Jay, düştüm!" dedi. Hepimiz kahkaha atarken Jimin tekrar düşmüştü. Seokjin Jimin'i gene kaldırdı ve "Jay bir daha şarkı açma!" dedi. Jimin tam ayağa kalkarken tekrar düştüğünde Seokjin Jimin'in götüne tekme atıp "Yeter a'mına koyim, yerden hamile kalıcan!" dedi.

Jimin -şükür- yerinden kalkıp masaya oturdu ve bir anda yan masamızdan Jeon'un ilk defa narin duyduğum "Oh yeah.." sesi geldi. Hepimiz başımızı şaşkınlıkla yan masaya çevirdik. Jeon ilk defa duyduğumuz -söylediğim için beynimi- o efsane sesiyle şarkı söylemeye başladı. Lanet olsun ki sesi çok huzur vericiydi! 

Birden Agust D gitarla ona eşlik etmeye başladı. Jeon'un o sesini duymak ensemdeki tüyleri diken diken etmişti. Kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başladı. Midemde kelebekler horon tepmeye başladı.

Lanet olsun çocuğun sesi çok iyiydi.

Jeon o kadar güzel sesini dinlemek huzurlu hissetmeme neden oluyordu. Sonlarda sadece mırıltılar çıkarıyordu ama sesi kahretsin ki çok güzeldi. 

Şarkısı bitince kendimi bir an boşlukta hissettim. Şaşkınca Jeon'a bakarken RM ona bir şeyler anlatıyordu. "Yüksek notaya çıkışın ve ritme uyuşun çok iyi. Vokal dersini bıraktırıyorum çünkü bu kadar yeter ayrıca para sıçmıyoruz." Dediklerine yarım yamalak sırıttım. 

Seokjin birden oflayarak "Sikeyim, şarkı hazır bir part eksik!" diye isyan etti. Hoseok kaşlarını çattı ve "Dimple için mi?" dedi. Griye yaslandım ve "Jay söylesin? Vokali iyi onun?" dediğimde Hoseok hemen "Sikine koyarım, ben rapper'ım!" dedi. Jimin birden "Jay kolumu bıraksana salak mısın?" dediğinde Hoseok önünde oturup "Park salak mısın? Önünde oturuyorum hani? Eline uzanmam biraz zor?" dedi. Jimin bu kez "Ayağınla dürtmesene salak şey!" dedi. Hoseok bağdaş yaptığı ayaklarına baktı. Ardından Jimin'e bakıp "Senin olmayan beynini sikeyim." dedi. 

Seokjin birden "Usta, bizim hamburgerler nerede ya!" dedi. Yüzüm buruşturdum ve "Bekletilmekten pek haz etmem!" dedim. 

Jimin bana tuhaf tuhaf bakıp "Şuna Harry Potter'ı yasaklamalıyız, yakında kendini Nagini sanacak!" dedi. Elime aldığım tuzluğu kafasına atacakken eğilmesi ile tuzluk Jeon'un kafasına gelmişti.

Şey, sanırım, sanırım naneyi yedim...






________________________________________________________________________________

Tekrar selam yorobun! Ayy ben iyiyim böyle Taehyung'un Jeongguk'un sesini duyduğunda hissettiği gibi hissediyorum 🥺

Aşık mı oldum ayol 🙀

Aşık Areum'da çekilmez bee öğk. Evet kendimi gömdüm takmayın beni 💪

Ayy bugün 2 bardak kırdım artık size attığım her bölüm ne kırdığımı yada yaptığım sakarlıkları söyleyeceğim 😋


Aşık Namjin'de ayrı güzel yaa!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşık Namjin'de ayrı güzel yaa!

Ayrıca bölümde Tae naneyi yedi cidden 🤭

Neyse görüşürüz byess

I'm Bad Boy | Namjin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin