Episode 39

158 25 28
                                    


Hoseok

Telefon kapanması ile afallayaram telefona baktım. Ben yanlış mı anlamıştım yoksa Namjoon ve Seokjin sevişmişler miydi?

Şok içinde içeri geçtiğimde herkes bana baktı. Jennie gülmemek için çenesini kasarken "Ne oldu Jay?" dedi, onun bir şeyler bildiğine emindim.

Yoongi'ye döndüm ve kapıyı gösterip "Agustd, gelsene bir arabalara kadar gidip gelelim." dedim hızla. Yoongi arabanın anahtarını kaptığı gibi kapıya yöneldik.

Kapının pervazına yaslanıp botlarımızı giyerken Yoongi tedirgin bir şekilde "Ne oldu bebeğim?" dedi, be ilk afallamıç gördüğünde şaşırmış olmalıydı.

Evden çıkıp kapıyı kapattık ve arabaya doğru yürürken "Bizimkiler sevişmiş amına koyayım!" dedim şaşkınlıkla. Yoongi birden dursa da sonra büyük bir kahkaha attı. "Ney, Namjoon ve Seokjin mi sevişmiş?"

Başımı aşağı yukarı sallarken "He ya," dedim, bende gülmeye başlamıştım. "Seokjin beni kıyafet istemek için aramış."

Yoongi ile gülüşerek ilk onların arabasından aldık bir takım kıyafet. Ardından bizim arabaya geçtiğimizde arka kapıyı açtım ve eğilip koltuğun altına koyduğumuz kıyafet çantasından Seokjin'e kıyafet ayarlamaya başladım.

Tam kalkacağım sırada Yoongi kalçama yaslandı ve sertliğini kalçama sürttü. Gözlerim kocaman açıldı ve farl etmeden inledim. Ve ne yaptığımı fark ettiğimde hızla kalktım. Fakat bedenim Yoongi'ye yapışıktı.

Yoongi elini karnıma dolayıp bana sürtünmeye devam ederken elimi boynundan ensesine doladım ve ona ayak uydurmaya başladım. Eğer kör noktada olmasaydık asla böyle bir şeye devam etmezdik ama şu an kör noktadaydık her açıdan.

Yoongi'ye sürtünürken inliyordum her bir sürtünmede ikimizde çok fena tahrik oluyordum belki ama gene de devam ediyorduk.

Nefes nefese kalmıştım. Belki sevişmiyorduk ama nefes nefese şimdiden kalmıştım. Her sürtündüğümde bana kalçalarımın arasında seğiren sertliği nefesimi kesiyordu.

Yoongi'ye bakışlarımı çevirdiğimde onun da benden farksız olmadığını gördüm. Nefes nefeseydi ve bakışları kararmıştı. Fena tahrik olmuştu, bunu bende hissedebiliyordum.

"İlk kıyafetleri verelim ve sonra lavaboya geçelim, boşalmam lazım."

Ağzımdan çıkan kelimelerle Yoongi'nin tek kaşı kalkmıştı. Durmaksızın ona sürtünürken elini kasıklarımdan penisime kaydırdı ve okşamaya başladı. Hissettiğim haz bambaşkaydı.

Yoongi bir anda elini çekti ve beni arabaya oturtup önğmde eğildi. "Namjoonlar ikinci turu atarken bizde boşalalım."

Dediği cümle ile beynim durdu. Ney yani, sakso mu çekecekti bana? Sikeyim sikeyim!

Beni arabaya iyice itti ve arabaya kendisi de binip önümde eğildi. Eli eşofmanımın lastiklerine gitti ve oyuncu bir tavırla, parmaklarını sürte sürte indirdi eşofmanımı.

Sadece iç çamaşırımla kaldığımda ise erekte olduğum fazlasıyla belli oluyordu. Sertleşmiştim ve ıslanmıştım.

Yoongi bakışlarını kasıklarımdan ve oradan penisime indirince utanmadan edemedim. Kan yanaklarıma hücum ederken utançla elimle yüzümü kapattım. Ve uzun parmaklar bileğimi sarıp açtı yüzüm.

"Benden utanmana gerek yok sevgilim."

Dediğinde başımı aşağı yukarı salladım. Nah utanmama gerek yok, bende seni boşaltırkwn böyle diyebilecek misin?!

I'm Bad Boy | Namjin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin