Namjoon
Jimin tam düşecekken gidip Seokjin'in tutması ile Jimin, Seokjin'in kucağına düşmüştü. Fakat Seokjin o kadar güçlü değildi, bana yardım bakışları atarken hızla kucağından Seokjin'i aldım ve salona koşar adımlarla gidip Jimin'i büyük chester koltuğa yatırdım.
Seokjin hızla Jimin'in başının ucuna eğildi ve onu sarsarken bir yandan da "Jiminshhi, uyan hadi kuzum. Söz sana en sevdiğin yemeklerden yapacağım. Kalk hadi. diyordu gözleri dolu dolu bir şekilde. Seokjin'in bu halini görmeye dayanamayıp mutfağa geçtim ve bir şeyler karıştırmaya başladım. Burduğum kolonya ile koşarak yanlarına gittim.
Seokjin, bayılmış olan Jimin'in yanında ağlarken Taehyung dolmuş gözlerini saklamak adına gözlük takmıştı. Hoseok ise Yoongi'nin ameliyatlı omzuna yaslanıp gözyaşı döküyordu. Elimden ne yapmak gelirdi bilmiyorum ama Seokjin'in ağlamasına dayanamıyordum.
O ağlamaması için gerekirse dünyayı yakardım.
Hızla Jimin'in baş ucuna çöktüm ve kolonyayı elime sıkıp ilk burnuna koklattım. Ardından elime biraz daha kolonya aldım ve yanaklarına, boynuna ve yüzüne sürdüm Jimin'in. Hadi Jim, uyan oğlum...
Jimin yavaş yavaş hareketlenirken derin bir nefes aldım ve Tanrıya binlerde hatta milyonlarca kez şükürler ettim.
Jimin yavaş yavaş gözlerini açarken Seokjin Tanrı'ya defalarca kez şükrediyordu. Taehyung gözlüklerini çıkartıp Jeongguk'a döndü ve Jeongguk hemen gözyaşlarını sildi Taehyung'un.
Hoseok rahatlama ile derin bir nefes verdim ve ellerini Yoongi'nin boynuna doladı. Yoongi gülümseyerek Hoseok'a sarıldı ve kulağına doğru "Ben sana demiştim, değil mi? gibi şeyle söyledi.
Onları izlerken başımı Seokjin'e çevirdim. Sulu gözlerle Jimin'e bakıyordu. Yaklaşıp elimi beline sardım ve yanağını öptüm. Seokjin gözyaşlarını sildi ve yavaşça gözlerini açan Jimin'e baktı.
Jimin gözlerini açıp kırpıştırarak etrafa baktı. Ardından bana baktı ve kaşlarını kaldırıp "Ne oldu lan bana..." dedi bitkin sesiyle. Dolu gözlerle kıkırdayıp, burnumu çektim. "Yok yok, hiç birşey olmadı, turp gibisin!"
Jimin bitkin şekilde etrafa bakarken Taehyung'u gördü ve sırıttı. Taehyung Jimin'in burnunu sıkıp "Çok korkuttun beni, sıpa." dedi titrek sesiyle. Jimin histerik şekilde sırıtırken "Doğru söyle, çok çekiciyim değil mi?" dedi alaylı sesiyle. Taehyung gülüp burnunu çekti ve "Aynen," dedi. "Çok çekicisin, ne demezsin!"
Jimin hepimizin üzgün olduğunu gördüğünde kendince bizi mutlu edip güldürmeye çalışıyordu.
Jimin'in bakışları Jeongguk'a dönünce gözlerini kocaman açıp "Aman Tanrı'm!" dedi şaşkınca. Hepimizin odağı Jimin, sesini kısıp "Kanımı emip beni vampir yaptığın için mi ben bayıldım yoksa..!" dedi ve vahlarcasına ellerini dizine vurdu. Jeongguk gülerek işaret ve baş parmağıyla burun kemerini sıkıp "Dalga geçme Jimin-shhi," dedi. "Yoksa seni gerçekten ısırırım."
Jimin hızla teslim olurcasına ellerini kaldırdı ve "Orada dur üstad, canım kıymetlidir!" dedi korkuyla. Jeongguk onla falga geçmişti ama o gerçek sanmıştı. Bu hepimizi güldürmüştü.
Bu kez Hoseok ve Yoongi'ye baktı Jimin, ardından burun büktü. Hoseok kızarmış gözlerle ve titrek sesiyle "Neden öyle baktın lan?" dediğinde Jimin "Tch tch tch..." dedi ayıplayan bir teyze edasıyla. "Yoongi'nin fiyakalı üstü salya sümük oldu. Beğendin mi yaptığını Hobi?"
Hoseok gülerek Jimin'in yanına gitti ve burnunu sıkıp "Uslu dur Park." dedi. Jimin tek kaşını kaldırdı ve "Önünde bu yüzden süt dökmüş kediye dönecek Jimin yok yalnız, haberine Jay." dedi cilveli bir ses tonuyla. Hoseok Jimin'in yüzüne yaklaşıp etkileyici -açık konuşmak gerekirse sikici- bakışlar atarken "Ben seni altımda ağlatana kadar becereceğim bir Park bekliyordum zaten..." dedi. Aralarındaki ilişkiyi kaşlarımı çatatak izliyordum.
Jimin elini Hoseok'un ensesine koydu ve saçlarının tutamlarını elleri arasına alıp çekiştirirken "Hm..." diye mırıldandı. Hoseok sırıtıp başını salladı ve "Hm hm..." diye mırıldandı.
Ne oluyordu amına koyayım!?
Seokjin su püskürtür gibi gülüp tekrar ciddileşince işlerin absürt olduğunu anladım ve rahatladım. Ama Yoongi durmayıp Hoseok'u belinden tuttu ve çekerken "Karım elden gidiyor, yakında olan Namjoon piçi ne yapıyor? Yayıp götünü izliyor!" dedi şaka ve ciddilik karışık sesiyle. Jimin gülerek başını tuttu ve "Cidden inandın mı lan?" dedi alayla. Yoongi gülerek "Tch, şaka olduğu belli, neden inanayım?" dese bile Hoseok'un belini sıkı sıkı saran kolu hiçte öyle demiyordu.
Jimin gülmeye son verip Seokjin'e baktı ve "Seokjin," dedi, bir şey isteyeceği belliydi.
Seokjin elini Jimin'in sarı saçlarına atıp okşadı ve "Civcivim." dedi merhametle. Öyle güzel bakıyordu ki...
Jimin tatlı bir gülücüklü "Namjoonla sikişmezsen seni Jeongguk'un önüne atarım." dedi. Ve bir sürü ayrı ses yükseldi...
"Lan! Lan Jimin ne diyorsun!" dedi Seokjin, eli ayağına dolaşmıştı.
"Benim için sıkıntı yok." dedim alaylı sesimle.
"Lan göt lalesi, ben köpek miyim?" dedi Jeongguk şaka ve ciddiyetle.
"Onu bunu bırakın, galiba Jimin isteğine kavuşacak, canlı porno izleyeceğiz amına koyayım." dedi Hoseok gülerek.
"Senle daha şehvetlisini yapabiliriz." dedi Yoongi sikici bir ses tonuyla.
"Hangi olaya takılayım bilemedim. Gguk'a köpek denmesine mi, porno izleyeceğimize mi, bilemedim." dedi Taehyung.
Aramızda konuşmalar dönerken bir anda "Çocuklar bakar mısınız?" diye bir ses duydum. Doğrusu hepimiz duymuştuk. Lisa karşımızda bize tedirgin bir gülümsemeyle bakıyordu.
"Ne oldu Lisa?" dedim ciddi bir sesle. O tedirgin gülümsemeyi nerede olsa tanırdım. Bir bokluk dönüyordu.
Lisa bana baktı ve derin bir nefes alıp "Başınızda iki tanecik, küçücük bir bela var." dedi tedirginliğine devam ederken. Kaşlarım çatılırken Seokjin net bir sesle "Kısa kes, Lisa." dedi.
Lisa derin bir nefes aldı ve "Birincisi," dedi tedirgin şekilde. Derin bir nefes aldı ve devam etti. "Hyunjin, Seokjin'le ilgili bir şey yaymakla tehdit ediyor."
Seokjin telaşla yerinden kalkacağı sırada belindeki elimi sıkılaştırdım ve kalkmasını engelledim. Kulapıma doğru eğilip "Bir şeyler yaparız, sıkıntı etme." diye fısıldadım, ardından Lisa'ya döndüm. "Devam et."
Lisa derin bir nefes aldı ve "İkinci," dedi endişeyle, ardından dışarıyı gösterdi. "Bir grup erkek Namjoon'u soruyor."
_____________________________________________
Annyeong Yorobun! Nağğber?
Ben fic falan işte~
Uzun, upuzun bir aradan sonra bölüm geldi, nasıl hissediyorsunuz?
Ben çok ama çok heyecanlıyım çünküü size şmyle diyimm,
5 bölüm sonra final olabilirr!
Bu kitabı iyisiyle kötüsüyle devam ediyorum ve çok eğleniyorum. Kitap boyunca yanımda olan bir sürü kişi vardı ama bunları şimdi değil, final zamanı konuşmamız daha doğru olur.
Hepinizi seviyorum yorobunn!
Namjinlendiniz, knock, byeee <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Bad Boy | Namjin ✓
FanfictionBir olay yaşansa, gerçekler öğrenilse ve işler karışsa ne olur? Bir okulun iki zorba çetesi: Patronlar ve Şefler. Patronlar'ın başı Namjoon ve yandaşları Jungkook, Yoongi., Şefler'in başı Seokjin ve yandaşları Jimin, Hoseok ve Taehyung. Okulda olan...