3.вσ̈ℓϋм

2.9K 205 240
                                    

Hadi bir mum da sen söndür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hadi bir mum da sen söndür.🕯️

                                 ⚕️

Bölüm şarkımız <3

Küçük bir çocukken içim çok sıcaktı
Yani derinden, derinden
Allah yukarıda ve toprak sıcaktı
Yani derinden, derinden
Dünya dönerdi ya, ben de dönerdim.

Yani derinden, derinden
Annem gülerdi ya, ben de gülerdim
Yani derinden, derinden

Barış Diri - Derinden

•••


3.BÖLÜM: Bizden Çok Fazla


Herkese yanlış gelen şeyler yapmış olabilirim, ama ben hep masumdum. Beni kötüleyen hep insanlardı, benim suçum yoktu ki. Ben neden suçluydum?

*

Arabanın sarsıntısıyla gözlerim açılmıştı, ama ellerim bağlıydı. Bir kabloyla ellerim bağlanmıştı. Gözlerimi yavaşça açmaya çalıştım. Birisi yüzüme ışık tutuyordu.

Gözlerim kamaşmıştı. Bir erkek sesi geldi. “Abi, gördün kızı üç erkeği yere serdi. Kafasına vurmasaydım bizi de döverdi.”

Diğer bir erkek sesi geldi. “Lan olum, kıza bir şey olursa patrona ne deriz?” Işığı yüzüme biraz daha yaklaştırdı.

Kımıldamadım. Nefes bile alamadım. Yine aynı adamdan ses geldi. “Bu arada kız çok güzel. Sanki yıllar önce gelen bir kıza benziyor. Gözlerinin rengini gördün mü? Uzaktan bile belli olan bir maviydi. Patron bize iyi para verecektir.”

Diğer adam gülerek cevap verdi. “Lan bütün kızlar birbirine benziyor. Hepsi aynı bok. Ama kız gerçekten de güzel. Biz de mi işimizi görsek?”

Bu adamlar ne diyordu böyle? Ablam da mı bunları yaşamıştı? Gözlerim dolmuştu. Diğer adam konuştu.

“Yok oğlum, patron anlar. Bir de ceza yiyemem valla.” Ne cezasından bahsettiklerini bilmiyordum, ama kötü şeylerin olacağını biliyordum.

MARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin