8.вσ̈ℓϋм

2.6K 162 39
                                    

Hadi bir mum da sen söndür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hadi bir mum da sen söndür.🕯️

⚕️

Bölüm şarkımız<3

Masum değilim, masum değilim,
Gözünden sakınıp sen beni,
Yüreğine mi ekledin,
Gözlerine iftira ettin,
Bu bir gurur bu bi inat,
Aslında bi yolu var,
Ama sonu siyah.

Aynur Aydın- Siyah

}•{

8.BÖLÜM: Çaresizlik

Yıldızlar, korkuyordular; boyunlarında bir ip, geceye asmışlardı. Gece ağlıyordu, yıldızlar için.

Karanlık köşesine çekilmişti. Kana bulanmış Kara Melek, kendisine yalvaran yıldızlara bakıyordu.

Yıldızların ışıkları sönüyordu. Yakında gecenin koynundan kayıp gideceklerdi. Gece ise karanlığa yalvarıyordu. Karanlık, o kana bulanmış Kara Meleğe bakıyordu.

Ne yapacağına karar veriyordu. Yıldızlar asılmışlardı, onları kurtaramayacağını biliyordu.

Karanlıktan gelen adam, ondan kanadını almıştı. İntikam istiyordu. Kendisini kana bulayan adamdan intikam istiyordu.

İntikam almak istediği her an, karanlığa daha çok batıyordu. Kana bulanan bedeni daha çok kana bulanıyordu. Kanadı yok olmak üzereydi. Kendisini daha çok kaybediyordu.

Kara Melek, taşlaşmış kalbiyle kanadının peşindeydi...

Sabahın erken saatlerinde uyanmıştım, gözüm kapalı bekliyordum. Herkes uyuyordu, buna emindim. Nefes alışverişleri normaldi.

Kapı açıldı ve içeri topuklu sesi doldurdu. Kim geldiğini bilmiyordum, ama sarışın kadın olabilirdi.

Kadın, ilk olarak Özlem’in yanında bekledi ve uyuduğu yerde Özleme baktı; kağıt kalem sesi geldi. Bir şeyler yazıyordu. Sonra Cansu’nun yanında durdu. Gözünün ve dudaklarının şiş olduğunu görmüştür. Akşam uyuyana kadar ağlamıştı.

MARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin