26.вσ̈ℓϋм

774 84 13
                                    

Kelimeler yalnızca boyanmış ateştir; bir bakış ateşin ta kendisidir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kelimeler yalnızca boyanmış ateştir; bir bakış ateşin ta kendisidir. -Mark Twain.

Now and then I think of all the times you screwed me over.
(Arada sırada bana kazık attığın günleri düşünüyorum.)

But had me believing it was always something that I’d done.
(Ama her seferinde benim yaptığım bir şey yüzünden olduğuna inandırıyordun beni.)

But I don’t wanna live that way.
(Ve ben bu şekilde yaşamak istemiyorum.)

Gotye ft. Kimbra - Somebody That I Used to Know

▪️26.BÖLÜM: Geçmişin Külleri Ve O Kül de Yanan Bedenler▪️

Yağmurlu havalara bayılırdım. Her gök gürlediğinde, battaniyenin altına girmek yerine heyecanla yatağımdan kalkar, pencerenin önüne giderdim ve yağan yağmuru izlerdim. İlk şimşek çaktığında ise yer ve göğü inleten sesi duyardım; bu, tanrının öfkelendiği anlamına gelirdi. Tanrı kızdığında gökyüzü griye bürünür ve bu gri gökyüzü sayesinde yeryüzüne su damlacıkları yağardı.

Her yağmur yağdığında, bir çocuğun ağladığını ve tanrının buna kızdığı için şimşek çaktığını düşünürdüm. Büyüdükçe düşüncemde pek değişiklik olmadı. Birisi yağmur altında eğlenip dans ettiğinde bunu doğru bulmaz, onlara kızardım. Bu düzeni kafamda kurmuştum ve kendime hakim olamazdım.

Her yağmur yağdığında sessizliğe gömülürdüm ve o sessizlikte kendimi bulurdum. Küçüklüğümden gelen bu mirasa hep sahip çıkmaya çalıştım. Yağmuru severdim, ama ağlayan bir çocuğu değil. Bu, hayatımı birçok yönden etkiledi ve içimde bir şarkı mırıldandım:

“Yağmur yağıyor mu?
Seller akıyor mu?
Ağlayan kız hâlâ camdan bakıyor mu?

Yağmur yağıyor,
Seller akıyor,
Ağlayan kız camdan bakıyor.”

MARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin