6.вσ̈ℓϋм

2.6K 176 67
                                    

Hadi bir mum da sen söndür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hadi bir mum da sen söndür.🕯️

⚕️

Bölüm şarkımız<§

İçimde soluyorsun
İki can var içimde
Korkular salıyorsun üstüme, korkular
Her an başka biçimde

HeybenSena- İçimde Ölen Biri Var

6.BÖLÜM: Siyahların Adamı◾

Arıyordum kendimi, arıyordum sevgiyi. Ben, yok olmuş sevgiyi arıyordum. Ben, benden çalınan sevgiyi arıyordum. Ben seni arıyordum. Ben yok oluşumuzu arıyordum. Kanadı kırık melekler gibi geziyordum.

Kırılan kanadımı arıyordum, beni hiçbir zaman bulamayacak olan kanadımı arıyordum. Mezardan mezara geziyordum ben. Kendi bedenimin yanmasına göz yumuyordum. Ben seni arıyorum, neredesin söyle bana kaybolan kanadım.

Yaşım on sekiz olmuş, sen yoksun bir ömürdür. Neredesin sen? Vermedim diğer kanadımı. Ellerim kana bulandı. Ama hâlâ sen yoksun. Titriyor ellerim, nerede ellerin?

Affetmemi bekliyor, ben onu nasıl affedebilirim ki?

13.06.2028
6 Ay önce...

Kum torbasına son yumruğumu indirdiğimde, terler içinde kalmıştım. Gözümü öyle bir hırs bürümüştü ki, ne yaptığımı anlamamıştım. Kum torbası yeniden yırtılmıştı. Sibel abladan yeniden azar işitecektim.

Ama sinirimi çıkartacak bir şeyler bulmam gerekiyordu. İçeriden Sibel abla çıktığında, bana gözlerini devirerek yanıma gelmişti.

Gözleri kum torbasına değdiğinde, “Kızım, bu kaçıncı oldu. Patrona ne diyeceğim ben?” Şimdi göz devirme sırası bana gelmişti. “Abla, sorun değil, ben yenisini alırım.”

“Kızım, bu günlerde sinirini çıkaracak bir şey arıyorsun biliyorum ama eşyalardan çıkarma bu sinirini.” Sibel ablayla bundan iki yıl önce tanışmıştım...

Yeniden polis karakoluna gitmiştim ablam için. Sibel abla ise kızı için oradaydı. Kızı on altı yaşında bakkala giderken kaçırılmıştı. O da bizim gibi her yere başvurmuştu ama hiçbir sonuç alamamıştı.

MARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin