Hadi bir mum da sen söndür.🕯️
⚕️
Bölüm şarkımız<3
Ben senden, ben senden kaçmaya çalışırken bittim ama senden (Vazgeçtim)
Ben senden vazgeçtim yok korkularım ben zor dururum ben zor
Skapova-Ben Senden Vazgeçtim•
◾5.BÖLÜM: Ablam Burada Değil◾
Kanla kaplıydı gözlerim, korkuyordum kendimden. Titriyordu ellerim, kimse tutamamıştı benim elimden. Kimse görmemişti kan ağlayan gözlerimi; insanlardan umut beklemeyi kesmiştim ben. Kendimi yakmıştım, kim yakardı kendini benim için?
Kanlar sokaktaydı, ayaklarımın yanına akan kanlar her yerdeydi. Ben her yerdeydim, katran karası gökyüzündeydim.
Ruhum ablamlaydı, gözlerim her yerde onu arıyordu. Onun kaybolan masumiyetini arıyordu.
Ben ablamı arıyordum, ben kendi geleceğini yakan ben, ablamı arıyordum. Benden alınan canımı arıyordum. Bana annelik ve babalık yapan ablamı arıyordum.
Annem ve babam vardı, ama anne ve babamın olmadığı günlerde hep bana bakmış, beni öyle bir sahiplenmişti ki bana kardeş olmaktan çıkmıştı. Benim her şeyim olmuştu.
Ben ablamı bulma hırsıyla büyümüştüm. Her gülümsememin altında acılar yer alıyordu...
{•}
Bütün kızlar yeniden sıraya girdirilmişti. Hepimiz önümüze bakıyorduk. Kadınlar, benim çabuk çıktığım için şaşırmışlardı ve yanımdaki kadınla işaret diliyle konuşmuşlardı. Biz ise onlara bakakalmıştık.
İçeriye bir kadın girmişti elindeki kutularla. Hepimiz anadan doğma beklediğimiz için gözlerimizi kaçırmıştık. Kadın, özlemin önünde durarak kutuyu ona uzattı. Özlem çekingen bir şekilde kutuya elini sokmuştu.
Kutudan şeffaf bir poşet çıkarmıştı. Şeffaf poşette beyaz kıyafetler vardı. Kadın tek tek bize kıyafetleri uzatmıştı. Sonra ise yeniden arkasını dönerek elindeki kutuyla çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARA
Mystery / Thriller2028: Çetelerin Gölgesinde Bir Ülke Ülkemiz artık devlet tarafından değil, çeteler tarafından yönetiliyordu. İnsanlar, kendi kurallarını koyarak mafya gibi çeteler oluşturuyorlardı. Masum insanları kendi saflarına çekmeye çalışıyor, etrafa korku sal...