2.вσ̈ℓϋм

3.3K 237 464
                                    

Hadi bir mumda sen söndür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hadi bir mumda sen söndür.🕯️

⚕️

Bölüm şarkımız<3

Smoke ’em if you got ’em, ‘Cause it’s going down
Ele geçirdiğinde çek/tüttür onları, Çünkü güneş batıyor

All I ever wanted was you
Hep istediğim sendin

I’ll never get to heaven, ‘Cause I don’t know how
Cennete hiç gitmeyeceğim, Çünkü nasıl gidildiğini bilmiyorum

Let’s raise a glass or two
Bir ya da iki kadeh kaldıralım
LP - Lost On You

•••

        ◾2.BÖLÜM: 100.Sokak

O gün, o karanlık sokakta tam iki saat öyle kalmıştım, şoka girmiştim. Canım ablamı o günden sonra görememiştim. Annem o burkulmuş ayağıyla bir saat aramıştı bizi.

Beni, o karanlık sokakta yere oturmuş halde bulmuştu. Ben ise ablamın bayıldığı yere baka kalmıştım. Ablam orada yoktu, ablam bir süredir orada yoktu.

Ablam benden koparılmıştı. Annem ağlayarak yanıma gelmişti. Bana neler olduğunu sormuştu. Ablamın nerede olduğunu sormuştu. Ben ise şoktan konuşamamıştım.

Annem gözlerimin içine bakmıştı. Bir süre oraya baktı. Bir şeyler arıyormuş gibi gözlerimin derinliklerine bakmıştı.

Ben ise ona boş, boş bakmıştım. Gözlerim annemin gözlerine çıkmıştı ve anneme konuşmuştum.

“Anne, ablam artık bizimle olmayacak mı? Onu götürdüler. Ama bak, ben direndim o adama. Tekmeler attım ama o adam beni yendi ve yere düştüm.” Annemin gözleri dizlerime geldi.

Pantolonumun yırtılmış olduğunu ve dizlerimin kanamış olduğunu gördü, ama bana sarıldı ve bir çığlık sesi yükseldi.

“Yavrum, seni benden aldılar mı? Yavrum, seni benden kopardılar mı? Gül kokulum.” Annemin göz yaşları artık saçlarıma geliyordu.

Ablam Asrın Güngöz, on beş yaşında kardeşiyle karanlık ve izbe bir sokaktan geçerken, siyah maskeli bir adam tarafından kaçırılmıştı.

MARAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin