Ben Lee Felix.
Para için her şeyi yapabilirdim.
20 yaşıma basmıştım ve yaklaşık 6 aylık bir evliliğim vardı. Neden bu kadar erken evlendimiği soracaksınız.
En başta da dediğim gibi para için her şeyi yapabilirim. Aslın da beni diğer erkeklerden ayıran tek bir özelliğim vardı. Ben intersex'im fakat bunu kimse bilmiyordu.
Üniversite okumayı red etmiştim ve buna abim ne kadar karşı çıksa da onu dinlemedim. Evlendiğim yaşlı kadın ise yaklaşık 70 yaşında falandı. Çok uzatmaya gerek yok.
O zaman benim hayatıma hoş geldiniz..
______
"Felix?"
"Efendim?"
"Neden yemeğini yemiyorsun?"
Karşımdaki yaşlı kadına yalandan dudak büzdüm.
"Bu gün alacağım kıyafetler için param yetmedi sevgilim. Alamadım.."
Kadın gülümseyip cebinden bir kart çıkartmıştı.
"Dolabına sığmıyorsun artık. Bu ayın 2. Kredi kartı biraz daha sakin ol bebeğim."
Kartı bana uzattığın da sevinç ile gülümseyip ayağa kalktım. Elindeki kartı aldığım da beni kendine çekip öpmüştü.
Sanırım midem bulandı..
Ondan hızlıca ayrıldım ve yerime geçerek dudaklarımı sildim. Yemeği bitirip odama çıktım. Benim isteğim üzerine ayrı odalarda kalıyorduk. Yatağa uzanıp telefonumu açtım.
Abimden bir çok mesaj vardı.
Abim:
Felix?
Ne yapıyorsun?Felix:
İyiyim.
Uzanıyorum.Abim:
5 dakika içinde cafe gondry kafesinin orada ol.Felix:
Hey! Neden?
(Görüldü)Sinirle kalkıp aynanın karşısına geçtim. Neden ne olduğunu söylemiyor ki!
Siyah saçlarımı geriye attım ve üzerime geçen günlerde Gucci'den aldığım kırmızı tişörtü geçirdim. Onun altına mavi dar kotumu giydim. Akşamları serin olduğu için mavi bir ceket alarak odadan çıktım.
Salonda oturan karımın(!) yanına gittim.
"Abim çağırdı. Ben çıkıyorum."
"Tamam bebeğim."
Gülümseyip arkamı döndüm ve göz devirdim. Beyaz spor ayakkabılarımı giyip arabanın oraya gittim. Hemen arkamdan gelen şoföre kafenin adını verdim.
Geçen 15-20 dakikanın sonun da kafenin önündeydim. Arabadan inip içeriye girdim. Abim bir masada oturmuştu. Yanında ise Jisung vardı. Jisung abimin sevgilisiydi.
"Evet, bu sefer ne istiyorsunuz?"
Masaya oturdum ve ikiliye baktım.
"Bak abicim. Tam 6 aydır peşinde o kadından ayrılman için geziyorum. O çok yaşlı lütfen bak.. ondan ayrıl."
"Hm.."
Düşünüyor gibi yaptım.
"Hayır."
"Ya Felix, inatlaşma artık. O kadının yaşı cidden çok yüksek anlamıyorsun. Daha çok gençsin. Reşit olalı 2 yıl oldu.. üzülüyoruz senin için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money Daddy/HyunLix
FanfictionLee Felix, para düşkünü biriydi. Bu yüzden kendinden yaşça büyük bir kadın ile parası için evlendi. Fakat kim bilebilirdi ki şirkette gördüğü birine tutulacağını? semehyun ukelix +MPreg Başlama Tarihi: 14 Şubat 2023 Bitiş Tarihi: 26 Mart 2023