7. Bölüm

2.6K 275 165
                                    

Abimin evine gelmiştim. Cidden ne olduğunu merak ediyordum. Kapıyı çalıp beklemeye başladım. Kısa süre sonra kapıyı üstünde sadece tişört olan Jisung açtı. Gözlerimi devirdim. Her zaman yanlış bir zamanlama yapıyordum.

"Oh, Felix?"

"Sen burda olduğuna ve bu halde olduğuna göre abim de üst katta?"

Lafa sallamıştı. Bende içeri geçip abime seslendim. O da hemen aşağı inmişti.

"Felix? Neden geldin bir sorun mu var?"

"Sanırım size sormam gereken şeyler var."

Abim bir anda Jisung'a döndü. Jisung ise anlamadığını belirtir şekilde omuz silkti.

"Bence oturup en başından anlatın, hm?"

Abim ve Jisung oturduğunda bana anlamadıklarını belirten bakışlar attılar.

"Bu.. Hwang ve Bang olayı. Bunlar kim? Ne neden senin adını duyduklarında sinirlenip şaşırıyorlar?"

"Ne!?"

Jisung bir anda ayağa kalkmıştı. Ne oluyordu?

"Minho! Minho yaşatmazlar bizi!"

Bu da ne şimdi..?

"Sakin ol bebeğim. Öyle bir şey olmayacak."

"Ne oluyor?"

Jisung hemen bana döndü.

"Felix.. keşke evini dinleseydin. Hepimizi yaktın!"

"Jisung ne diyorsun? Anlatırsanız sevinirim."

Abim Jisung'u sakinleştirdiğin de bana döndü.

"Onlardan uzak du-"

"Of! Uzak dur uzak dur! Anlıyorum da neden?! Bunu bana söyleyin artık!"

Abim derin bir nefes alarak bana döndü.

"Bak Felix. Hani yaklaşık 5 yıl önce. Ben İngiltere'ye gitmiştim hatırlıyor musun?"

Başımı salladım. Ne alakası vardı şimdi?

"Oraya gittim çünkü bunu Hyunjin ve Chan istedi."

"Ne? Onlar ne alaka?"

"Minho ile eskiden onlarla birlikte çalışıyorduk. Fakat bir gün polis baskını oldu. Cidden yüksek bir mertebedeydik ama dediğim gibi polis baskını oldu. Bizde ülkemize dönmek zorunda kaldık."

"Nasıl yani? Size neden ülkenize döndünüz diye bir nefret beslediler?"

"Oradaki işimizi yarım bıraktık ve onlar batma derecesine geldi. Sonra bay Kim ve bay Jeon böyle yapmamız sonucunda bizim ayrılmamız gerektiğini söylediler. Bizde hiç düşünmeden çeteden ayrıldık diyebilirim."

Şok olmuştum. Çete mi? Ne çetesi?

"Ne çetesi?"

"Onlar büyük bir uyuşturucu satıcısı diyebiliriz. Ön plan olarak yaklaşık 20 kişi arka plan olarak 50 kişi varlar. Ve biz ön plandaydık."

O zaman o okuduğum dosyadaki bilmediğim madde neydi?

"Ben.. bir dosya okudum."

İkisi merkala bana baktı.

"O dosyada bir madde vardı ama üstü karalanmıştı. Sadece madde yazısı vardı ve yüksek bir para harcanmıştı. O ne maddesi?"

Abimle Jisung birbirine bakmıştı.

"Dosya.. hangi renkti?"

"Koyu mavi..?"

"Felix! Ah Felix!!"

Money Daddy/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin