34. Bölüm

2.1K 203 84
                                    

Ertesi sabah gözlerimi telefon sesi ile açtım. Hyunjin hâlâ yanımda yatıyordu. Bende arkamı dönüp telefonu almak istemiştim ama belime feci bir ağrı saplanmıştı.

"Ah!"

Hyunjin bu bağrışım üzerine korkarak gözlerini açmıştı.

"Felix! İyi misin ne oldu?"

"Bir şey yok.. sadece aniden belime ağrı girdi."

Derin bir nefes almıştı.

"Senin için ağrı kesici getirmemi ister misin?"

"Tch, içmesem daha iyi."

Ters ters bana bakmıştı. Yanlış bir şey mi demiştim?

"Neden içmiyorsun?"

O sırada çalan telefon kapanmıştı. Aldırmayıp ona baktım.

"Haftaya sanırım regl olacağım. Bu yüzden içmesem daha sağlıklı olur."

Yüzünü sıvazlamıştı.

"Regl olamazsın ki?"

"Neden?"

"Sabah içtiğin ilaç keser. Yani bu ay acı çekmeyeceksin."

Benim için hava hoştu. Daha önce geciktirmek için ilaç almamıştım. Daha fazla olsun bitsin kısmındaydım.

"Her neyse, ben sana ilaç getireyim sende.."

Arkamdaki telefona uzanıp bana vermişti.

"Seni arayan kişiyi tekrar ara. Önemli olabilir güzelim."

Diyip yataktan kalkmıştı bile. Bir süre arkasından baktıktan sonra telefonu açıp rehbere girdim. Abim aramıştı beni, dün gece dönüş yapmadığım için korkmuştur.

"Felix? İyi misin?"

"İyiyim abi, üzgün dün cevap veremedim."

"Sonunda.. sabah mesajları okumuşsun ama cevap vermemişsin. Bu yüzden korktum."

"İyiyim bir şey yok, Hyunjin yanımda. Yeni uyandık zaten sonrada seni aradım."

O sırada içeriye Hyunjin girmişti.

"Yanına geleyim mi? Mesajlar seni korkutmuş olmalı."

"Sorun yok abi, gelme sen. Korkmadım zaten merak etme."

"Peki abicim. Kötü bir şey olursa ya da yanlız kaldığın da hemen beni arıyorsun. Duydun mu beni?"

"Duydum abi."

"Peki canım, görüşürüz."

"Görüşürüz."

Diyip telefonu kapattık. Hyunjin yanımda durmuş elindeki su ve ilaçla bekliyordu.

"Ne diyor?"

Elindeki ilaç ve suyu aldım.

"Dün mesajlara bakıp cevap vermediğim için korkmuş. O yüzden aramış beni önemli değil yani."

İlacı paketinden çıkartıp ağzıma aldım ve suyu içmeye başladım. Suyu içerken karşımda dikilen Hyunjin'in gözlerine bakıyordum.

"Sim kartını değiştireceğim için mesajları göremeyeceğim. Sizde beni gruptan atıp numaramı silin tamamen."

Bardağı yanıma koydum ve telefonumu açtım. Dediği gibi onu gruptan attım ve numarasını silmemiz gerektiğini söyledim.

"Dün keşke abini arasaydın. Korkutmuş olmalısın."

Money Daddy/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin