Abimler gelmemişti çünkü işleri varmış. Ne işleri olabilirdi ki!
Artık canım o kadar sıkılmıştı ki sıkıntıdan patlayabilirdim. İzlemeden geçtiğim videoları boş verin telefonu kapattım. Ayağa kalkıp banyoya gittim.
Canım ne zaman sıkılsa yüzüme bakım yapardım. Dolabı açıp içinden bir kaç krem çıkarttım. Yüz temizleme jelini yüzüme sıkarak yaydım ve durladım. Sonra maskelerden birini alıp yüzüme sıktım.
Bu maske mavi renkteydi ve çok sevimli bir rengi vardı. Biraz beklemesi nasıldı bu yüzden odaya geri döndüm. Camı açıp önüne oturdum ve temiz havayı içime çektim.
O sırada bir arabanın eve yaklaştığını gördüm. Bu da kimdi şimdi? Biraz daha dikkatli baktığım da bu plakanın tanıdık olduğunu gördüm. Sonra arabadan bir kadın indi.
"Bu da kim?"
O sırada yüzümdeki maskeyi umursamadan aşağı indim ve Yuna'yı gördüm. Gelen o muydu? Arkasını dönünce ilk korkmuştu.
"Felix! Korktum!"
Demişti kızarak.
"Üzgünüm, neden geldin ki?"
"Canım sıkılıyor çünkü..!"
Demişti isyan edercesine.
"Peki, hoş geldin o zaman."
"Hoş buldum. Senin yüzündekinin markası ne ya?"
"Gel bakalım, hatırlamıyorum."
Kafa salladığında birlikte üst kata çıktık. Onu banyoya doğru ilerlettim.
"Şu dolaptan istediğine bak. Ben şu yüzümdekini yıkıyayım."
Dedim ve musluğu açarak yüzümü yıkamaya başladım.
"Waow! Bunu nereden almıştın? Ben aradığım da bitmişti!"
Demişti isyankar sesi ile. Bende hızlıca yüzümü yıkamayı bırakıp kuruladım ve ona döndüm.
"Onu bir kaç ay önce Paris'e gittiğim de orijinal mağzasından almıştım."
"Ben birde oraya bakayım. İlk burada aradım yokmuş sonra internette de bulamadım ki!"
Diğerlerine de bakıyordu ki en uçta duran şeyi gösterdi.
"Bu, sınırlı sayıda üretilmemiş miydi? Sadece 2 bin tane?"
"Hm hm, sınırlı sayıda yıl başına özel olan."
"Ben geç kalmıştım ya! Hayır sen bir erkeksin ama benden fazla şeyin var cidden kıskandım."
Demişti dudak büzerek. Bende gülüp cevap verdim;
"Bir ara birlikte dışarı çıkarız o zaman alırsın istediğini."
"Alabiliyor muyum sanki? Zamanın yok ki çıkmaya.."
"İzin alırız birlikte."
"Jungkook izin vermez."
"Neden?"
"Kendisi şirkete gelmeyip tüm işi bana kitliyor sonra Taehyung ile ortadan kayıp oluyor çünkü!"
Gerçekten o ikili sevgili falan mıydı?
"O ikili, sevgili mi? Çok yakınlar birbirlerine."
"Ne sevgilisi! Evli olanlar."
"Evli mi?"
"Evet, bir kaç yıl önce evlenmişlerdi bilmiyor muydun?"
"Hayır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money Daddy/HyunLix
FanficLee Felix, para düşkünü biriydi. Bu yüzden kendinden yaşça büyük bir kadın ile parası için evlendi. Fakat kim bilebilirdi ki şirkette gördüğü birine tutulacağını? semehyun ukelix +MPreg Başlama Tarihi: 14 Şubat 2023 Bitiş Tarihi: 26 Mart 2023