42. Bölüm

1.5K 177 203
                                    

Hyunjin ile eve gelmiştik. Gece saatlerinde olduğumuz için yatakta öylece uzanmıştık. Hyunjin yavaş yavaş karnımı okşuyor bazen öpüyordu. Halinden mutlu gibiydi..

İlk başta çok korksam da artık korkmuyordum.

"Sabah neden Jisung'a karnını elletmedin?"

Sorusu ile sustum. Daha kendim bile düzgün dokunmamıştım. Sadece Hyunjin dokunmuştu.

"Bilmem, canım istemedi."

Yaklaşıp tekrar karnımı öpmüştü. Sonrasında ellerimden birini alıp karnımın üzerine koydu. Sonra kendi elini de benim elimin üzerine koydu.

"Senin dokunduğunu hiç görmedim. Hadi dokun onlara.. bırak seni hissetsinler."

Gözlerim titremişti. Hâlâ garip geliyordu bu yaşadıklarım..

"Sadece sen dokun olur mu? Bende dokunmayım."

Elimi geri çekince şaşkınca bana bakmıştı.

"Neden?"

"Bilmem, okşamaya devam eder misin..?"

Dediğimi yaparak benim rahatlamamı sağlıyordu. Bilmiyordum ama o karnıma dokunduğunda yumuş yumuş oluyordum. Belkide bebeklerim babalarını hissetmeyi seviyordur..?

Gözlerimi kapatıp düzenli nefesler almaya başladım. Fakat bu çok sürmedi.

Hızlıca kalkıp banyoya koştum ve öğürmeye başladım. Hyunjin ise bu kalkışım ile korkmuş olacak ki yanıma gelmişti.

"Felix? İyi misin ne oldu birden?"

Ben alışmıştım bu kusma şeylerine. Bir kaç gündür rutin gibi uyguluyordum.

Elimle ona çıkması için hareket yaptım ama beni dinlemedi ve sırtımı sıvazlamaya başladı. Tam kusamıyordum ama öğürme isteğime karşı koyamıyordum.

"Sakin ol."

Fısıltı gibi çıkan sesinden sonra öğürmem durmuştu. Hızlı hızlı nefes alıp vermeye başladım. Gözlerim öğürmekten kararmıştı. Biraz yerde öyle oturduğumuz da Hyunjin beni kaldırıp yüzümü yıkamama yardımcı olmuştu.

Beni kucağına alıp yatağa yatırdığında karşıdaki masadan sabah aldığımız ilaçları getirdi.

"İçmen gerekiyor. Unuttuk.."

Yandaki sürahiden bir barda su alıp bana uzatmıştı. Yavaşça ilaçları içip geri uzanır hale gelmiştim. O ise eski halini alıp üzerimi örtmüş sonrasında karnımı okşamaya başlamıştı.

"Yoruldun bugün. Uyuyalım artık bebeğim."

Bir şey demeden ona sarıldım ve kafamı güzel kokan boynuna gömdüm.

___________

3 ay sonra..

Zaman çoktan geçmişti. Artık 3 aylık hamileydim. Kısa bir evlilik gerçekleştirmiştik. Ben öyle düğün istememiştim sadece kısa bir törendi. Sonrasında kendi aramızda kutlamıştık. Tabiki herkes içerken ben hamile olduğum için bakmıştım denilebilir.

Evlendiğimiz ilk gece benim için çok özeldi.. normal evliler gibi sevişmemiştik o gece. O gece tüm sevdiklerim ile harika bir gün geçirdim. Deli gibi eğlenmiştik açık alanda. Bu küçük kutlamayı açık alanda yaptık çünkü kapalı alanları sevmezdim.

Benim eski kaldığım evi ise kapatmıştık. İkimiz birlikte Hyunjin'in evinde kalıyorduk. Artık havalar ısınmıştı. Sıcak güneş yavaştan kendisini gösteriyordu. 3 aylık hamile olmama rağmen karnım çokta yoktu. Özellikle ikiz olmasına rağmen.

Money Daddy/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin