5. Bölüm

2.8K 302 401
                                    

Akşam olmuştu ve ben abimin dediği gibi eve gitmek için arabaya binmiştim. Son iki saatte ne Hyunjin'i ne de Jennie'yi görmemiştim. Sadece son saat Chris yanıma gelmişti ve dosyayı almıştı. Biraz telaşlıydı sadece.

Sonunda evin önüne geldiğimizde arabadan inip yorgun bir şekilde eve girdim. Salonda abim oturmuş ve beni bekliyordu. Önemli birşey olması lazım ki beklemişti.

"Abi?"

"Felix, gel."

Dediği gibi gidip önüne oturdum.

"Bir sorun mu var? Hayret Jisung gelmemiş.."

Dediğim şey ile kaşlarını çatmıştı.

"Her neyse, sus ve beni dinle."

Anlamsızca ona baktım.

"Şirkette.. Hwang Hyunjin isimli biri var mı?"

Bu insanların o herifle alıp veremediği ne vardı?

"Evet varda.. neden herkes aynı kişi hakkında bir çok şey söylüyor?"

Herkes dediğim yerde kaşları kalkmıştı.

"Herkes..?"

"Jennie, Chris ve sen."

"Jennie ve Chris mi? Yoksa Kim Jennie ile Bang Christopher Chan mı!?"

Bu kadar şaşırmasını anlamdıramadım.

"Yani evet.. sen nereden biliyorsun?"

Gözleri şokla açılmış ve hemen ayağa kalkmıştı.

"Sen.. emin misin isimlerinin bu olduğuna!"

"Evet..?"

"Tamam.. sakinim. Peki Lisa ve Rose yani Manobal Lisa ve Park Rose. Var mı öyle birileri?"

Gözlerimi devirdim.

"Ne alaka şimdi? Hem nereden bileyim tüm şirketi ben!"

Abim hemen yanıma gelmişti.

"Felix, Felix! Oradan ayrılman gerekiyor abicim lütfen..!"

Abim ne karıştırıyordu?

"Neden? Anlat ki bileyim?"

"Şuan değil. Sonra.. ama ayrıl nolur! Sana bir zarar gelsin istemiyorum."

"Abi ne alaka ya? Neden bana zarar versinler?"

Elimi tutup sıkmıştı ve gözlerime bakmıştı.

"Bak abicim. Bilmiyorsun gerçekten! Hiçbir şey bilmiyorsun. Kaç onlardan.. iletişime bile geçme."

Kafam karışıyordu. Neden bunu benden istiyordu?

"Özellikle Hwang ve Bang'dan uzak dur. Bak sayamayacağım bir çok kişi var ve biliyorum ki hepsi o şikette. Nolur abicim."

Elimi çekip ayağa kalktım.

"Neden böylesin! Neden hiçbir şeyden memnun olmuyorsun! İstediğin gibi çalışıyorum artık!"

Abimde ayağa kalkmıştı.

"Çalışmıyorsun! Kurtlar sofrasında bir yemsin şuan! Seni avlayacak 10'dan fazla adam var!"

"Saçmalıkları kes! Benden 5 yaş büyük olman hayatıma karışman için bir sebep değil! Ben böyle daha mutluyum!"

"Eğer birgün.. kalbin sökülüp satıldığın da ağlama. Duydun mu?"

Diyerek evden çıkmıştı. Bu da ne demekti şimdi? Ayrıca sıradan insanlardı bana ne yapabilirlerdi ki?

Telefonumun çalması korkup elime telefonu aldım. Arayan numarayı bilmiyordum. Açmaktan vazgeçip yukarıya çıkacaktım ki tekrar çaldı.

Money Daddy/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin