Hyunjin ile evime gelmiştik. Şuan bir birimize sarılmış bir şekilde film izliyorduk. Neden sarıldığımızı sormayın çünkü Hyunjin böyle istemişti.
Biraz yerimde kıpırdanıp elime telefonu aldım.
"Sıkıldın mı?"
"Hayır."
Telefonu rahatsız etmeyin modundan çıkarıp bir kaç cevapsız arama gördüm. Bu numarayı tanımıyordum. Üstüne tıklayıp kulağıma götürdüm.
"Kimi arıyorsun?"
"Biri beni aramış geri dönüş yapıyorum."
Kafasını salladı sıra telefon açılmıştı.
"Lee Felix? Değil mi?"
"Evet."
"Karınız Min-ji.. yaklaşık 2 saat önce hayatını kayıp etti. Bazı işlemler için hastaneye gelmeniz gerekiyor. Başınız sağ olsun.."
Telefonun diğer tarafında olan adamın sesi ile gülümsemiştim. Sonra ise rolüne girdim hemen.
"Nasıl..?"
"Bayan Min-ji'yi kayıp ettik.."
"N-nasıl.. nasıl oldu bu!? Nasıl olabilir ya!?"
Hyunjin bana ne oldu diye bakmıştı. Onu elimle dur işareti yapınca bana daha sıkı sarılmıştı.
"Buraya gelseniz ve öyle konuşsak daha iyi olur."
"Hemen.. hemen geliyorum!"
Telefonu kapatıp Hyunjin'le döndüm.
"Ne oluyor Lixie?"
"Min-ji ölmüş."
"Hadi ya cidden mi?"
"Hm.. oraya gidiyorum."
"Bende geleceğim."
"Gerek yok."
"Var."
Onunla uğraşamazdım. Servetime kavuşmama az kalmıştı çünkü. Hemen ceketimi alıp evden çıktım. Hyunjin arkamdan yetişerek kendi arabasına binmişti bende hemen yanına oturdum.
"Hangi hastane?"
"Seul hastanesi."
Bir şey demeden arabayı çalıştırmıştı. Baya bir mutluydum.
_____
"Min-ji!"
Hastaneye onun adını anarak girmiştim. Sonuçta ben iyi bir eştim değil mi? Gözümdeki yaşları silerken sekretere doğru koştum.
"Min-ji! O nerede şuan??"
"Sakin olun bay Felix. Bu taraftan buyrun."
Kadın ayaklanarak soldaki koridoru göstermişti. Hyunjin arkamdan koştururken bende koştum. Bence oyuncu olmalıydım çünkü bu salak kadın için oyun yapacağıma televizyona çıkar para kazanırdım.
Kadın ile birlikte merdivenden inip bodrum kata gelmiştik. Büyük ihtimalle ölülerin olduğu yere gelmiştik yani morga.
"Hemen geliyorum efendim."
Burası biraz daha sakindi yani rol yapmama çok gerek yoktu. O sırada Hyunjin gelip omuzuma dokunmuştu.
"Cidden iyi oyuncusun. Televizyondakilerden daha iyisin."
"Öyleyimdir."
Dedim kısık bir sesle. O sırada az önceki kadın ve bir kaç doktor geldi. Kız hızlıca kapıyı açıp içeri yönlendirdi. Bende ağlarmış gibi yapıp içeri girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money Daddy/HyunLix
FanfictionLee Felix, para düşkünü biriydi. Bu yüzden kendinden yaşça büyük bir kadın ile parası için evlendi. Fakat kim bilebilirdi ki şirkette gördüğü birine tutulacağını? semehyun ukelix +MPreg Başlama Tarihi: 14 Şubat 2023 Bitiş Tarihi: 26 Mart 2023