39. Bölüm

1.6K 185 71
                                    

Sevgilimin kolları arasında hissettiğim huzur ile acıyan gözlerimi açtım. Göz yaşlarım durmuştu artık. Kafamı biraz oynattım.

"Daha iyi misin güzelim?"

Kafamı evet anlamında salladım.

"Peki, konuşalım mı o zaman seninle?"

Neyi konuşacaktık ki? Kafamı kaldırıp ona baktım.

"Ne konuşacağız?"

"Bu bebeği, istemediğini söyledin. Hâlâ istemiyor musun?"

Biraz durdum. Açıkcası dedikleri içimi rahatlatsada korkuyordum. Kafamı evet anlamında salladım ve ona baktım. O ise ellerini bacaklarıma indirmişti.

"Sevgilim, bir tanem neresi kafana takılıyor?"

"Hyunjin ben bilmiyorum. Bunu büyük bir sorumluluk olarak görüyorum. Hayatımda hiç bir zaman kendime bakma sorumluluğum dışında birine bakmadım. Bu bana zor geliyor.."

"Sana demiştim, asla yanlız kalmayacaksın. Ben hep yanında olacağım her zaman, ihtiyacın olsun olmasın hep yanında olacağım."

Kafamı eğip dudaklarımı ısırdım. Biliyordum o hep yanımda olacaktı.

"Bana lütfen zaman ver. Ve kimseye bunu söyleme yalvarırım!"

"Shh, sen istediğinde birlikte söyleyeceğiz. Ne zaman kendini hazır hissedersen o zaman haber vereceğiz."

Beni anlaması mutlu etmişti. Elimi tutup parmak uçlarımı öpmüştü.

"Emin ol ona alışacaksın.."

Bir şey demedim. Dememe de gerek yoktu.

________

Hyunjin banyoya girmişti. Bende aşağı inip uzun zaman sonra yemek hazırlamaya başlamıştım. Arada gözlerim karnıma kayıyordu. Orada bir canlının olması içimi ürpertiyordu ve hemen bakışlarımı çekiyordum.

Arkamdan sarılan kollar ve boynuma düşen bir kaç su damlası ile kafamı çevirdim. Hyunjin gelmişti saçları ıslak olduğu için beni de ıslatıyordu.

"Benim bebeğim bize yemek mi yapıyor?"

Karnımda olan büyük eli orayı okşamaya başlamıştı.

"Hm hm, yemek yapıyorum."

Kısa süreliğine gözlerimi kapatıp güzel kokan duş Jelinin kokusunu aldım. Öyle sert bir kokusu yoktu. Daha yumuşak bir kokuydu. Kafasını boyun çıkıntıma koymuştu.

"Sen aslında akşama doğru gelmeyecek miydin?"

"Evet aslında öyle gelecektim, ama dün telefonları açmadın ve beni korkuttun. Bu yüzden daha erken çıktım."

"Üzgünüm, sessize almıştım."

"Önemli değil meleğim.."

Ocağın altını kapatıp ona döndüm.

"Yiyelim mi?"

"Yiyelim."

Diyerek dudağımdan öpmüştü. Sonra üzerimden çekilip geçmem için yer açmıştı. Bende hızlıca tencereyi alıp tabaklara yemekleri koydum ve masaya yerleştirdim. Hyunjin masaya oturunca bende oturdum ve konuşmadan yemeği yedik.

Normalde hep yemek odasında yerdik fakat bu sefer mutfakta yemeğe karar vermiştik.

"Hyunjin,"

"Hm?"

Bu bebek konusunu abimlere söylemek istemiştim. Bilmiyorum ama ona söylersem içim daha rahat olacak gibiydi.

"Bu bebek konusunu.. abime söylemeye karar verdim."

Money Daddy/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin