2. Bölüm

3.6K 354 674
                                    

Duştan çıkıp yatağıma uzanmıştım. O sırada kapım çaldı.

"Gel."

Odaya bir kadın girmişti.

"Bay Lee."

"Evet?"

Yatakta doğruldum. Üstümde sadece bornoz vardı.

"Ben bayan Min-ji'nin asistanıyım. Duyduğuma göre kendini hastanede."

Üzülmüş taklidi yaparak onayladım onu.

"İşin başına sizin geçmeniz gerekiyor."

Demek bir kaç ay ben alacağım o parayı??

"Neden?"

"Başka geçecek biri yok çünkü. Haftaya pazartesi yani 4 gün sonra sizi şirkette görmek isteriz."

Kafamı salladım. Kadın çıktığın da ayağa kalktım ve güldüm. Üzerime bir tişört ve şort giydim. Camı açarak önüne oturdum. Gece o kadar sakin oluyordu ki.

Elime telefonu alarak mesajlara girdim.

Felix:
Her şey istediğim gibi.
Şirketin başına ben geçtim.

Günüm bir kaç gündür güzeldi. Banyoya gidip dişlerimi fırçaladım ve yatağıma girdim. Yorulmuştum bu gün. Taklit yapmak beni yoruyordu.

_____

4 gün sonra..

Gözlerimi bir çalışanın odaya girmesi ile açtım.

"Ne var?"

"Bay Lee, kahvaltınız hazır. Lütfen giyinip aşağı inin."

Gözlerimi devirerek kalktım ve çalışanı oda dan çıkarttım. Banyo da elimi ve yüzümü yıkadım. Dün benim için hazırlanan takım elbiseyi elime aldım.

Düz siyah bir elbiseyi. Üzerimi giyinip aşağı indim. Kahvaltımı yapıp yanıma gelen asistan ile birlikte arabaya bindik.

"Bay Lee, burada olanlar şuana kadar gelir gider tablosu. Bu sayıda harcamak için kalan para. Bizimle iş birliği yapan bay Hwang ve bay Bang ile bu gün toplantı var."

Bay Hwang ve bay Bang mı?

"Onlar kim?"

"Onlar bizim ortaklarımız olur. Normalde bayan Min-ji girecekti toplantıya fakat kendisi hastanede olduğu için sizin girmeniz gerekiyor."

Ne anlardım ben toplantıdan?

"Ne yapılacak bu toplantıda?"

"Gelir ve giderler hesaplanacak. Ayrıca yeni iş birliği için mail gönderenler olmuştu. Birlikte onlara bakılacak."

Gelir giderler yıl sonu yapılmaz mı?

"Bu.. gelir gider. Yıl sonu olan birşey değil mi?"

"Hayır, biz hep yıl ortasında ve yıl sonun da hesaplarız. Böylece batmaktan kurtulabiliriz."

Kafa salladım. O sırada zaten şirkete gelmiştik bile. Yüksek şirket tam bir para kokuyordu. Birlikte arabadan inip şirkete adımladık.

Money Daddy/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin