Şuan odamda yatağın içine girmiş bir şekilde oturuyordum. Hiç bir şey yapmadan sadece duvara bakıyordum. O kadar utanıyordum ki bir daha yüzüne bakamazdım.
Peki ne mi olmuştu? Tabiki de ben onun dudaklarına yapıştığım da hiç bir tepki vermedi. Ben ise öyle kalmıştım. Ani bir duygu değişimi ile yapmıştım ve şuan çok utanıyordum.
Adından başka bir şey bilmiyordum. Yaşını bile bilmiyordum ve o kişiyi öpmüştüm ben! Nasıl bir aptaldım ama!
"Ah Tanrım.. gerçekten yok etmelisin beni!"
Yanımda ki yastığa bir yumruk geçirmiştim. O bana karşılık vermemişti bile bende ne yaptığımı anlayaraktan geri çekil iş ve koşarak odama çıkmıştım. Yaklaşık 1 saat olacaktı ve hâlâ ses yoktu.
"Neden yaptın bu? Rezil ettin bizi! Aptal! Aptal!!"
O sırada kapı açılmıştı. Ben ise yanımdaki yastığa vurmayı bırakarak o tarafa döndüm. Gelen kişi Hyunjin'di. Göz göze geldiğimiz de hemen gözlerimi kaçırdım. Sonra tekrar bir kapı sesi ve adım sesleri duymuştum.
Yanıma gelip oturmuştu. Aşırı utanıyordum..
"Felix."
Sesi bir tuhaftı ve ben bundan tırsmıştım..
"E-efendim..?"
Dedim yüzüne bile bakmadan. O ise çenemden tutup ona bakmamı sağlamıştı. Gözlerimi onun dışında her yerde gezdiriyordum.
"Bana bak Felix."
Gözlerim yavaşça onu bulmuştu. Yutkunup gözlerinin en derinine baktım.
"Sen.. bana karşı bir şeyler mi hissediyorsun?"
Demişti soluk sesi ile.
"Ne? Hayır! Haha öyle şey mi olur.. ben sadec-"
"Sakin ol."
"Ben sakinim! Sadece anlık bir şeydi yanlış olduğunun farkındayım. Çok çok özür dilerim.."
Dedim kafamı eğerek. Yüzüne bakacak yüzü kendimde bulamıyordum cidden. Sonra küçük bir kıkırtı yükseldi odada. Kafamı kaldırmadığımda çenem de olan parmakları ile okşamıştı beni.
"Çok heyecanlısın Felix sakin ol."
"Heyecanlı değilim."
Elini ittirip yatakta geriye doğru gittim.
"Pekala, utanma artık. Sorun değil yani.."
Sona doğru sesi kısılmıştı. Bende bir şey demedim. Sonra ayağa kalkıp odadan çıkmıştı. Ne yapacaktım şimdi? Yaşını bile bilmiyordum ki..
Aklıma gelen şey ile telefonumu elime aldım. Ona soracaktım ama yanına gidemezdim. Mesaj atarsam daha rahat olurdum.
Felix:
Yanına gelecek yüzü kendimde bulamıyorum..
Fakat senin hakkında merak ettiğim sorular var.Hyunjin:
Ne gibi sorular?
Ayrıca sana gelmen de sakınca olmadığını söylemiştim.Felix:
Utanıyorum..
Ve dediğim gibi anlık verdiğim bir karardı altında başka şey arama!Hyunjin:
Peki, ne soracaktın?Felix:
Kızar mısın bilmiyorum ama senin hakkında sadece adını biliyorum ve öğrenmek istediğim şeyler var.Hyunjin:
Sor bakalım.Felix:
Yaşın kaç?
Yanlış anlama!
Yaşıt değiliz onu biliyorum ama merak ediyorum gerçekten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money Daddy/HyunLix
FanfictionLee Felix, para düşkünü biriydi. Bu yüzden kendinden yaşça büyük bir kadın ile parası için evlendi. Fakat kim bilebilirdi ki şirkette gördüğü birine tutulacağını? semehyun ukelix +MPreg Başlama Tarihi: 14 Şubat 2023 Bitiş Tarihi: 26 Mart 2023