Yıl başı..
Yıl başı çoktan gelmişti. Herkes evimde toplanmıştı ve bir şeyler içerek dans ediyorlardı. Açıkçası bu gün pek keyfim yoktu. Midem bulanıyordu ve uyumak istiyordum.
Sanırım üşütmüştüm.
Hyunjin bir çok kez iptal edebileceğimizi söylemişti fakat ben istememiştim. Partide bir kenara oturup izlemeyi tercih etmiştim.
"Lix."
Rose'nin sesi ile ona döndüm.
"Hm?"
"İyi misin? Keyfin yok gibi."
Derin bir nefes aldım ve konuşmak için boğazımı temizledim.
"İyiyim, biraz üşüttüm sanırım. Midem kötü."
"Dikkat etmelisin kendine. Bağışıklığın düşük herhalde."
"Aslında bağışıklığım düşük değildir. Pek hasta olan birisi değilim."
"Sana nane yapabilirim istersen?"
"Gerek yok Rose, eğlenmene bak."
Kararsızlıkla yerinden kalkıp gitmişti. Bende yüksek sesin verdiği mide bulantısı ile baş etmeye çalışıyordum. Fakat dayanacak gibi değildim.
Hızlıca üst kata çıktım ve odama girdim. O sırada Jisung ve abimin odamda olduğunu gördüm.
"Ne yapıyorsunuz?"
"Hiç, hiç bir şey."
Şüpheci bakışlarımı onlara çevirdim.
"Pekala."
Gidip yatağıma uzandım. Abim ise odadan çıkmıştı. Jisung yanıma gelip oturmuştu.
"Ne oldu? Geldiğimizden beri kötü gözüküyorsun."
"Sanırım üşüttüm. Midem çok kötü."
"İlaç ister misin?"
Kafanı hayır anlamında salladım.
"Daha kötü olursan söyle bana."
"Hm hm."
O da odadan çıkmıştı. Belki kafam dağılır ve bulantımı unuturum diyerek ayağa kalkıp giyinme odasına girmiştim. Parti sonunda Hyunjin'in evine geçecektik çünkü şehir dışına çıkacaktı.
Küçük bir çanta hazırlayıp kanının oraya koymuştum. Sonra odaya geri dönüp yatmıştım. Şarkı sesi yukarıya geliyordu bu başımı ağrıtmaya başlamıştı. O sırada kapı açıldı.
"Güzelim?"
"Hyunjin."
Hyunjin kapıyı kapatıp yanıma gelmişti. Elini alnıma koyarak ateşim olup olmadığına bakmıştı.
"Çok kötü isen hastaneye gidelim mi?"
"Hayır, geçti bile bir şeyim yok. Sadece biraz halsizim."
Aslında çok kötüydüm ama merak etmesin diye yalan söylemiştim. Eğlenmesi gerekiyordu çok yorulmuştu.
"Meleğim yalan söyleme,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money Daddy/HyunLix
FanfictionLee Felix, para düşkünü biriydi. Bu yüzden kendinden yaşça büyük bir kadın ile parası için evlendi. Fakat kim bilebilirdi ki şirkette gördüğü birine tutulacağını? semehyun ukelix +MPreg Başlama Tarihi: 14 Şubat 2023 Bitiş Tarihi: 26 Mart 2023