"Ne? O da ne?"
"Felix sen ciddi misin?"
Anlamaz şekilde ona baktım. Neyden korunmamız lazımdı ki?
"Sanırım ciddisin.."
"Yani.. bilmiyorum ne olduğunu."
"Kısaca bir hata yaptık ve sen hamile kalabilirsin."
"Ne!"
Nasıl yani.. hamilelik derken?
"Bunun geri dönüşü yok mu? Evli bile değiliz Hyunjin!"
"Bebeğim sakin ol, sana ilaç alıp geleceğim böylece hamile kalmayacaksın."
"Etki eder değil mi? Hamile kalmak istemiyorum.."
Açıkcası korkuyordum. Ben düz bir kadın değildim ve bu belkide zararlı olacaktı. Hiç muyane olmamıştım bu yüzden beni daha fazla korkutmuştu.
"Özür dilerim.. benim aptallığım."
Diyerek kafasını eğmişti. Onu üzmek istememiştim. Her ne kadar o dikkat etmesi gerektiği kadar benimde dikkat etmem gereken yerler vardı.
"Hayır hayır, böyle düşünme. Sonuç olarak tek taraflı yapmadık ve senin kadar benimde sorumluluklarım var."
"Ama bilmiyorsun bile.."
"Böyle bir şeye giriyorsam bilmem gerekirdi."
Asıl aptallık bendeydi. Heyecanlanıp ani bir karar vermiştim. Fakat verdiği zevk..
Tanrım!
Onu resmen karnım da hissetmiştim.
"Yıkanalım, hazla terledin."
Kafamı salladım. Çıplak belimden tutup beni kaldırmıştı. Birlikte üst kata çıkıp benim odama girmiştik.
"Bornozun yatağımın üzerinde."
"Orada ne işi var?"
Utanmıştım açıkcası.. o olmadığı için ona sarıldığını nasıl söylerdim?
"Sorgulama işte."
"Yoksa ona mı sarılıyordun..?"
Demişti gülerek.
"Yanii.. olabilir de olmaya bilir de."
Gülüp beni kucağında hoplatmıştı. Sonra yatağın üzerindeki bornozu alıp banyoya girmiştik. Duşa kabine girdiğimiz de içinde olan küçük oturma yerine beni oturtmuştu.
Sonra suyu açıp sıcak kısma alıp biraz beklemişti.
"Bacaklarını aralar mısın?"
"Neden?"
"Temizlememiz gerekiyor."
Şuan onun dokunmasını istemiyordum.
"Kendim yaparım.."
"İnatlaşma meleğim."
Bir şey demedim. Zaten izin de vermemişti. Beni bir bebek gibi yıkayıp bornozu üzerime vermişti.
"Sen giyin, yıkanıp geleceğim."
Kafa sallayıp banyodan çıktım. Giyinme odasına girip bir pijama takımı giyip saçlarımı havlu ile kuruladım. Gözlerim saate takıldığın da saatin çoktan sabah 6 olduğunu gördüm.
"Saçlarını kurut sen ben giyinip çıkacağım."
"Nereye gidiyorsun? Seni özlemiştim.."
"Sana ilaç alıp geleceğim güzelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money Daddy/HyunLix
FanfictionLee Felix, para düşkünü biriydi. Bu yüzden kendinden yaşça büyük bir kadın ile parası için evlendi. Fakat kim bilebilirdi ki şirkette gördüğü birine tutulacağını? semehyun ukelix +MPreg Başlama Tarihi: 14 Şubat 2023 Bitiş Tarihi: 26 Mart 2023