Hyunjin ile birlikte hastaneye gelmiştik. Bebeğe bir şey olacak mı diye korkuyordum açıkçası ama Hyunjin'in dokunuşları beni rahatlatıyordu.
"Sakin ol sevgilim."
Titrettiğim bacağımı tuttuğunda kendimi rahat bıraktım. Elbette etrafta tuhaf bakışlar vardı. Herkes neden burada olduğumuzu merak ediyorlardı. İlişkimiz medyaya duyurulduğu için insanlar garip garip bakıyordu.
Ama şimdiki bakma sebepleri ile ikimizin de 'kadın' doğum kliniğinde olmamızdı. Yani ikimizde erkektik sonuçta. Ve kimse benim bu garip şeyimi bilmiyorlardı.
"Çıkışta medyaya yakalanacağız gibi duruyor."
Dediğim şeyle Hyunjin'de etrafa bakmaya başlamıştı.
"Unutma, sen ne zaman istersen o zaman."
Bu durumu açıklama süremiz bana kalmıştı. Belkide hiç açıklamayacaktık. Fakat elbet bir gün bu çocuk ortaya çıkacaktı. En azından düğün sonrasına kadar saklamak istedim.
"Tek istediğim.. düğünden önce öğrenmemeleri."
Hyunjin yaklaşıp yanağımdan öpmüştü. Sonrasında ekranda ismimizi görmemiz ile kalktık. Birlikte doktorun odasına girdik. Tam karşımızda yorgun ama neşeli bir kadın duruyordu. Kağıda bir şeyler yazdıktan sonra kafasını kaldırıp bize bakmıştı.
Yüzünde şaşırmış bir ifade vardı. Hızlıca ayağa kalkıp önümüzde eğildi.
"Hoş geldiniz bay Hwang ve bay Lee. Size nasıl yardımcı olabilirim?"
Hyunjin bana bakmıştı. Sonrasında kadına dönmüştü.
"Kapı ses geçirir mi?"
"Hayır efendim, geçirmez."
Hyunjin derin bir nefes almıştı.
"Açıkcası buraya kendimiz için geldik, ve bu olayları medyaya söylemeniz gerekiyor."
"Elbette, nasıl isterseniz."
"Felix'in vie sorunu var doğuştan yani günümüzde bu şeyin adı intersex."
"Oh, evet biliyorum."
"Ve biz Felix'in hamile olduğunu düşünüyoruz çünkü test yaptığında çift çizgi vardı."
Kadın bir şey düşünmeye başlamıştı. Sonradan aklına gelmiş gibi bize koltukları gösterdi.
"Buyrun, lütfen oturun."
Oturduk, sonrasında kadın yine gülen yüzü ile bize bakmıştı.
"Bu vakalar çok nadir gelir bize. Bu yüzden pek bir bilgim yok denilebilir. Yaklaşık 20 yıldır doktorluk yapıyorum ama sanırım böyle 2-3 vakaya baktım."
Kadın hem biraz üzgün birazda çekingen bir şekilde konuşuyordu.
"Yani eğer bir hatam olursa özür dilemek istiyorum. Ama içiniz rahat olabilir bu baktığım 2-3 hasta ile bizzat kendim ilgilendim ve doğumlarını en rahat şekilde yapmalarını sağladım."
Sonrasında kadın bir kağıt almıştı eline ve bir şeyler okumuştu.
"Bay Lee, hiç bu durum için bir uzmana gözüktünüz mü? Hamile kalmakla alakalı."
"Hayır, hiç bir doktora gitmedim."
"Peki, adet oluyorsunuz öyle değil mi?"
"Evet, oluyorum."
"Düzenli mi peki? Ya da gecikme erken gelme gibi şeyler yaşadınız mı hiç?"
Bu soruları neden soruyordu pek bilmiyorum. Ama bir şeylerden şüphe ettiği kesindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money Daddy/HyunLix
FanficLee Felix, para düşkünü biriydi. Bu yüzden kendinden yaşça büyük bir kadın ile parası için evlendi. Fakat kim bilebilirdi ki şirkette gördüğü birine tutulacağını? semehyun ukelix +MPreg Başlama Tarihi: 14 Şubat 2023 Bitiş Tarihi: 26 Mart 2023