Bir kaç gün sonra..
Bu gün Jisung gidiyordu. Yarın ise Hyunjin dönecekti. Jisung bir gün daha kalmamıştı çünkü ben istememiştim. Şimdi ise Jisung eşyalarını topluyordu.
"Bak, bir şey olacak olursa hemen beni ara tamam mı?"
Kafamı salladım.
"Jisung,"
"Söyle."
"Neyse boş ver."
Tuhaf bakışlarının esiri olmuştum. Ona sadece hamilelik testi yapmak istediğimi söyleyecekdim ama..
Söyleyememiştim.
Evet sonunda kendimde hamile olduğuma inanmıştım. Ara sıra yine bulantım oluyordu ve başım dönüyordu.
"Ne oldu Felix? İyi misin?"
"İyiyim bir şey yok."
Çantasını alıp kalkmıştı.
"Bak-"
"Bir şey olursa seni arıyorum, tamam."
"Heh evet, ara sen ben gelirim hızlıca tamam mı?"
"Of, tamam Jisung bin kez dedin. Abim bizi bekliyor hadi gidelim."
Birlikte aşağı indik. Jisung ile konuşmuştum. Kimseye Felix hamile dememesi için. Yoksa abim beni bırakmazdı.
"Güzelim, kendine dikkat et tamam mı?"
"Tamam abi, dikkatli olurum."
İkili benimle vedalaştıktan sonra çıkmıştı. Bende biraz oturdum ve görevlilerin yanına gittim.
"Bu gün erken çıkın, diğerlerine söyleyin onlarda gitsin."
"Ama efendim.."
"Dediğim gibi, evinize gidin ve dinlenin."
Başlarını eğip onaylamışlardı. Bende koltuğa oturdum. Çok değil 10 veya 15 dakika sonra hizmetliler yanıma gelmişti.
"Biz çıkıyoruz efendim, istediğiniz var mı?"
"Hayır, yok."
Hafif eğilip evden çıkmışlardı. Bende gidip evin kapısını kilitledim. Odama çıkıp masada duran 2 tane hamilelik testinden bir tanesini aldım.
Ellerim heyecanla titriyordu. Hem korkuyordum hem de heyecanlanıyordum. Kutunun içinden çıkartıp ne yapmam gerektiğine baktım. Tek bildiğim şey 2 çizgi pozitif 1 çizgi negatif olduğuydu.
Lavaboya girdim ve testi kullandım. Test bir şekilde koyup odama geçtim. Kalbim çok hızlı atıyordu. Sanki saatlerce koşmuş gibiydim.
"Tanrım, lütfen negatif olsun.."
Bu sefer Tanrı'ya yalvarmaya başladım. Hamile olmak istemiyordum. Beni gerçekten korkutuyordu bu.. sonuç olarak günümüzde doğum yaparken ölen bir çok kişi vardı değil mi? Ya da düşük yapan..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money Daddy/HyunLix
FanfictionLee Felix, para düşkünü biriydi. Bu yüzden kendinden yaşça büyük bir kadın ile parası için evlendi. Fakat kim bilebilirdi ki şirkette gördüğü birine tutulacağını? semehyun ukelix +MPreg Başlama Tarihi: 14 Şubat 2023 Bitiş Tarihi: 26 Mart 2023