1 ay sonra..
Her şeyin üzerinden 1 ay geçmişti. Ben yine eski evime dönmüştüm ve mutluydum. Hyunjin bana olan ilgisini anlattığın da bende onu sevdiğimi anlamıştım. Tahmin edebileceğiniz gibi şuan sevgiliydik.
Telefonum çaldığın da elime alıp arayana baktım. Hyunjin arıyordu bende hemen açtım.
"Sevgilim?"
"Efendim Hyunnie?"
Ona Hyunnie demem hoşuna gidiyordu.
"Kapını bana açmayacak mısın?"
"Kapım mı?"
"Hm hm.."
Heyecanla yerimden kalkıp odamın kapısını açmıştım. Hyunjin tam karşımdaydı. Hızlıca ona sarılmıştım çünkü yaklaşık 1 haftadır onu görememiştim. İşi için 2-3 günlüğüne başka bir şehire gitmişti.
"Bebeğim.."
Bana sıkıca sarılıp öpmüştü. Bende kafamı göğsüne gizlemiştim.
"Çok özledim seni."
"Bende seni özledim Hyunnie.."
Saçlarımı koklayıp öpüyordu. Bende ona sımsıkı sarılıyordum.
"Ani olacak ama anneme senden bahsettim.bu akşam seninle görüşmek istedi bende kabul ettim."
"Nasıl?"
Kafamı kaldırıp ona baktım.
"İstemezsen-"
"Hayır hayır! Benim için sorun yok. Bırak gelsin."
Gülümseyip dudağımı öpmüştü. Bu hoşuma gittiği için ona daha fazla sokulmuştum.
"Böyle ayakta mı kalacağız?"
"Hayır."
Diyip kolundan çekiştirerek odaya yönlendirip yatağa yatırmıştım onu. Sonra bende yanına yatıp sımsıkı sarılmıştım ona.
"Annem akşam 6 gibi gelecek. Seni duyduğunda şok olmuştu. Fakat sonradan seninle görüşmek için hemen bu güne ayarladı."
"Gerçekten mi?"
"Hm hm."
Gülümseyip onun yanağına öpücük bırakmıştım.
"Yemeğe gelecek değil mi?"
"Evet, yemeğe gelecek."
"Peki o zaman.."
Diyerek yataktan kalkmıştım. O ise kolumu tutmuştu.
"Nereye?"
"Hazırlık yapacağım."
"Bir tanem ekstra bir hazırlığa gerek yok. Annem bunlara takılmaz rahat ol sen. Her zamanki gibi ol sadece o yeter ona zaten."
"Olmaz öyle."
"Hadi ama.. özledim seni yanımda kal."
"Annenin gözünde kötü kişi olmak istemem."
"Bebeğim, gel hadi ama.."
Dudaklarını büzdüğün de bende büzdüm.
"Ama Hyunnie.. ben hazırlık yapmak istiyorum."
Kafasını sallayıp ayaklanmıştı.
"Bende sana yardım ederim o zaman."
Gülümseyip kapıya doğru ilerlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money Daddy/HyunLix
FanfictionLee Felix, para düşkünü biriydi. Bu yüzden kendinden yaşça büyük bir kadın ile parası için evlendi. Fakat kim bilebilirdi ki şirkette gördüğü birine tutulacağını? semehyun ukelix +MPreg Başlama Tarihi: 14 Şubat 2023 Bitiş Tarihi: 26 Mart 2023