2 ay sonra..
Her şeyin üzerinden 2 ay geçmişti. Abim ve Jisung tekrar işe başlamışlardı. Tam olarak ne yaptıklarını bilmesem de mutlular. Bende son zamanlarda Min-ji için cenaze hazırlıyordum.
Evet, yaklaşık 1 haftası kaldığını söylüyorlar çok bile yaşadı. Hyunjin ile aramız eskisine göre biraz daha ayrıydık. Daha doğru ben kendimi geri çekmiştim.
Nedenini soracak olursanız fazla göze battığımız için rahatsız olmuştum. Şirkette ise işler aynı şekilde ilerliyordu.
Kapının açılması ile gözlerim oraya döndü. İçeri Jeongin girmişti.
"Merhaba Felix."
"Merhaba Jeongin."
"Nasılsın?"
"İyiyim, sen nasılsın?"
"Bende iyiyim. Şurayı imzalar mısın?"
"Tabi.."
Bana uzattığı kağıdı imzalayıp geri ona uzattım.
"Kış yaklaşıyor heyecanlı mısın?"
"Neden heyecanlı olayım ki?"
"Her yıl kış aynının başında 1 ay tatil yapıyoruz."
"Nasıl yani..?"
"Diğer işleri buradan yürütüyoruz ve bazen zor oluyor. Çünkü tanımadığımız bir çok insan var ve onların gözü önünde yapmaktansa 1 ay kadar tatil yapıyoruz. Şirkete gelmesinler diye 1 haftalık otel tutuyoruz. Kısaca sana iş tatili diyebilirim."
"Uh, bunu bilmiyordum."
"Artık biliyorsun?"
"Evet."
Diyerek gülümsedim. O da gülümsedi ve kapıya doğru ilerledi.
"Görüşürüz o zaman Lixie!"
"Görüşürüz."
O çıkınca arkama yaslandım. Garip bir şeydi benim için. O 1 ayda şirketin geliri düşmüyor muydu? Saate baktığımda öğle arasına bir kaç saat olduğunu gördüm.
Yorulmuştum, gece gündüz çalışıyordum resmen. Yakında 21 yaşına girecektim. Yaklaşık 10 gün sonra.
Kafamı masaya koyup gözlerimi kapattım. O sırada kapı açıldı bende oraya döndüm hemen.
Gelen Namjoon ve Seokjin ile ayağa kalkıp kısa bir selam verdim.
"Merhaba Felix."
"Merhaba efendim."
"Geçen hafta sana gönderdiğim evrakları düzenledin mi?"
"Evet, düzenledim."
Diyerek arkamdaki kitaplıktan evrakları aldım.
"Güzel, şu sayfadaki kişiyi sana göndereceğim şeye göre düzenle olur mu?"
"Olur efendim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money Daddy/HyunLix
FanficLee Felix, para düşkünü biriydi. Bu yüzden kendinden yaşça büyük bir kadın ile parası için evlendi. Fakat kim bilebilirdi ki şirkette gördüğü birine tutulacağını? semehyun ukelix +MPreg Başlama Tarihi: 14 Şubat 2023 Bitiş Tarihi: 26 Mart 2023