9. Bölüm

2.4K 276 311
                                    

"Felix?"

Duyduğum ses ile öğürmeyi kestim. Kim olduğunu anlayamamıştım. Kalkıp ağzımı sildim ve kiliti açtım. Tam karşımda Hyunjin duruyordu.

"Oh, şey Hyunjin?"

"İyi misin?"

"Hm hm. İyiyim anlık bir şeydi geçti."

"Kustun mu sen?"

Gözlerimi kaçırdım çünkü söyleyecek bir yalan uyduramadım. Başımı salladım yavaşça. Şimdi neden kustuğumu sorarsa ne diyecektim?

"Neden kustun? Bir sorun mu var?"

Tahmin etmiştim. Hemen aklıma gelen ilk şeyi söyledim.

"Alkol içmeye alışkınım ama kokusu biraz dokundu. Bu yüzden yani önemli bir şey değil."

Gözlerimi yeniden gözlerine çıkarttım. Bana biraz yaklaşmıştı ve çenemi tutmuştu. Ani temas ve yakınlık ile heyecan yapmıştım.

"Yalan söylemiyorsun değil mi?"

Kafamı iki yana salladım.

"Emin misin?"

"E-eminim.."

Sesim.. sesim titremişti! Lanet olsun!

Bir anda benden ayrıldığın da rahat bir nefes aldım.

"Pekala o zaman, hadi yüzünü yıka kendine gelirsin."

Dediğini yapmak için lavaboya yakınlaştım. Suyu açıp önce ağzımı çalkaladım sonra yüzümü yıkadım.

Bir anda aklıma gelen şey ile durdum. O neden buradaydı? Yüzümü peçete ile silip ona döndüm.

"Sen.. neden gelmiştin?"

"Hayatında hiç bara geldin mi?"

Ne alakası vardı şimdi?

"Hayır..?"

"Ne güzel, ilkini yaşıyorsun."

"Peki ne alakası var ki ilk kez gelmemle tuvalette olmamın?"

"Barların tuvaletleri tehlikelidir Felix. Şuan boş olduğu için sevinmelisin. Sevişen bir çiftte görebilirdin."

Dediği şey ile gözlerim açılmıştı. İnsanlar barda sevişiyor muydu? Tanrım çok cahil kalmıştım şimdi..

"Oh, ben şey.. ben bilmiyordum. Teşekkür ederim.."

"Rica ederim. İstersen gidelim hm?"

Kafa salladım. Birlikte tuvaletten çıkıp odaya geri girdik. Jeongin hemen bize döndü.

"İyi misin Felix? Çok aceleci çıktın."

"İyiyim, bir sorun yok."

Dedim gülümseyerek. Önümdeki içki dolu bardaktan bir yudum almıştım. Hayatımda hiç sarhoş olmamıştım. Her ne kadar merak etsem de korkmuştum.

Herkes konuşup gülüyordu. O sırada Seungmin isimli çocuk araya girdi.

"Hatırlıyor musunuz?"

"Neyi?"

Seungmin gülüp duruyordu.

"Minho vardı ya, bir keresin de nasıl da korkup kaçmıştı! Haha! Cidden komik çocuktu yazık oldu.."

Jennie, Chan ve Hyunjin üçlüsü dışında herkes gülmüştü. Neyden bahsettiklerini anlamıyordum. Bardakta kalan son yudumu aldım.

Bir anda yanımdaki Jimin büyük bir kahkaha attığın da korkup Hyunjin'den tarafa ittim kendimi.

Money Daddy/HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin