"Jackson orospusu! Aç lan kapıyı!"
Duyduğum ses ile rahatlamıştım. Kapıyı deli gibi yumruklayan Hyunjin ile göz yaşlarım daha da artmıştı. Jackson üzerimden kalkıp bana bakmıştı.
"Üzülme bebeğim, ben buradayım. Bu gün olmaz yarın olur, yarın olmaz sonraki gün olur."
Ağlamaktan bir şey yapamıyordum. En sonunda kapı büyük bir gürültü ile açıldı. Gözlerim oraya döndüğünde Hyunjin'i gördüm.
Hızla Jackson'ı tutup kafa atmıştı.
"Ulan orospu! O herkese kalkan sikini alıp ağzına sokarım senin piç!"
Bu sefer yumruğu geçirmişti. Ben ise ağlamaya devam ediyordum çünkü aşırı korkmuştum.
"Bu neden seni bu kadar ilgilendirdi?"
"Lan sikik! Birine zorla sahip olmaya çalışıyordun! İstersen ben sikeyim seni!?"
Hyunjin deli gibi bağırıyordu. Sonra arkasından diğerleri geldi yani; Jungkook, Taehyung, Yuna, Chan, Changbin, Yoongi, Jimin ve Lisa vardı.
Bir anda gözleri bana döndü ve Jackson'ı bırakıp hemen yanıma koşarak sarıldı bana. Bende ona sımsıkı sarılmıştım.
"H-hyun-jin.."
Hıçkırıklarımın arasından konuşuyordum daha doğrusu konuşmaya çalışıyordum.
"Shh.. sakin ol birtanem. Buradayım geldim, shh.."
Kafamı boynuna gizledim şuan sadece böyle ağlamak istiyordum. Ona her hücrem ile güveniyordum.
"Orospu çocuğu! Seninle sonra görüşeceğiz!"
Bağırdığında korkup daha sıkı sarıldım ona. Göz yaşlarımı durdurmaya çalışıyordum ama olmuyordu. Anılar aklıma bir bir doluyordu ve ben buna engel olamıyordum.
5 yıl önce..
Yine normal bir gündü. Okuldan çıkmış tek arkadaşım Niki ile eve gidiyorduk.
"Felix, ben bu gün diğer tarafa gideceğim. Yani burda sana veda etmem gerekiyor."
"Oh, haklısın. Taşındığınızı unuttum."
Diyerek kafamı kaşıdım. O ise gülüp sorun olmadığını söylemişti.
"Keşke yine eskisi gibi seninle gidip gelsem ya!"
İsyan ettiğinde güldüm.
"Olsun Niki, yine buraya kadar yürüyoruz."
"Peki peki, yarın görüşürüz."
"Görüşürüz."
Niki diğer sokağa girip yürümeye başlamıştı. Bende kendi yolumdan yürümeye devam etmiştim. O sırada hiç beklemediğim bir şey oldu. Bir grup erkek önümü kesip beni çıkmaz sokağın birine sokmuştu.
"Lee Felix."
"Benim?"
"Bizimle bir oyun oynayacaksın."
"Oyun mu?"
"Oyun.."
Şimdiki Zaman..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money Daddy/HyunLix
FanficLee Felix, para düşkünü biriydi. Bu yüzden kendinden yaşça büyük bir kadın ile parası için evlendi. Fakat kim bilebilirdi ki şirkette gördüğü birine tutulacağını? semehyun ukelix +MPreg Başlama Tarihi: 14 Şubat 2023 Bitiş Tarihi: 26 Mart 2023