2 BÖLÜM

1.6K 129 96
                                    

Namjoon sonunda tüm çocukları arabadaki koltuklarına oturtuktan sonra, zaferle gülümsemiş ti.

Çarşıya çıkmaları lazımdı evde ki eksikler için.

Yerine oturduğunda, arabayı çalıştırmak için anahtarı cebinden çıkaracaken dikiz aynasından ağlamak üzeri olan hoseok'u görünce direk yoongi'yi uyarmıştı namjoon.

"Yoongi sakın hoseok'u ağlatayım deme yoksa seni taehyung'un yanına oturturum."
Namjoon'un sözünü dinlemediği çok beli olan küçük kedi, hoseok'un yüzünü parmaklamaya devam etti.

Namjoon ne kadar yoongi'yi hoseoktan ayırsada, yoongi, hoseok'un yanında oturmadığı için ağlardı. Eee hâliyle yoongi, hoseok'un yanında oturursa ağlayan bu sefer hoseok oluyor.

Namjoon dikiz aynasından hala yerinde durmayan küçük kediye baktığında onu dinlediği pek sanmıyordu.

Namjoon arkaya dönüp tekrar yoongi'yi uyarmıştı
"Yoongi kes şunu ağlatıcaksın onu"
Hoseok yüzündeki parmağı itekleyip mızmızlanmaya başlamıştı bile.
"Yoongi ağlatıcaksın onu"

"Neden"
Yoongi'nin sorusuyla namjoon göz devirip açıklama yaptı küçük kediye.
"Çünkü canı acır"
"Peki neden"
"Çünkü parmağınla yüzüne paskı yapıyorsun"
"Pekiiii~neden"
"Eyer bunu yaparsan canı acır yoon ve ağlar"
"Peki nedennn~"

Yoongi'nin aynı şeyi tekrarlaması namjoon'u delirtmek için yeterli bir sebepti.

"Yoongi benim sabrımı sınama"
Yoongi, namjoon'un yüzüne bakarak elini hoseok'a doğru uzatığında, namjoon gözlerini kocaman açarak kafasını hayır anlamında iki yana salladı.

Yoongi gülerek hoseok'un saçını çektiğinde. Arabanın içinde koca bir çığlık koptu.

Yoongi ellini hoseok'un saçından çekip gülerek namjoon'a baktı.
"Peki~neden ağlaydı hobi"
Namjoon'un sinirden gözü seğirmeye başlamıştı.

Canı yanan hoseok acıyan saç diplerine dokunup daha sesli ağladı onun ağlaması, jimin'i tetiklediğin de jimin de ağlamaya başladı, jimin'in yanında oturan jungkook ise onun ağlamasıyla ağlamaya başladı.

Hepsi teker teker aynı anda ağladığı da yoongi elerini çırparak gülüyordu. Namjoon bu küçük bebeğin bebek olduğundan şüphe edicek artık.

..................................................................

Aldığı mamaları bagaja yerleştirip, bağajın kapısını kapatıktan sonra derin bir nefes aldı.

Namjoon etrafta koşuşturan küçük bebeklerine bakıp acaba onların beline bir ip mı bağlasam diye düşündü.

Namjoon saçma fikirlerinden arınıp etrafta koşuşturan miniklere seslendi
"Çocuklar el ele tutuşun. Kaybolmak ve vahşi canavarlara yem olmak isteyen tutmasın"
Hepsi el ele tutuşup küçük adımlarla önlerinde giden sahiplerini takip etmeye başladılar.

Jimin gördüğü kuşlarla yerinde durduğunda otomatik olarak hepsi durmuştu.

Namjoon arkasına baktığında petshop izleyen bebeklerin yanına ilerledi. Jimin küçük parmağını uzatarak içerdeki muhapet kuşlarını namjoon'a göstererek onları istediğini söyledi.

"Jimin sen kuş pesliyemezsin"
Namjoon'un sözüyle jimin'in gözleri dolmaya başladı. Namjoon ağlayacak olan bebeğin ağlamaması için derin bir nefes alıp onu onayladı.

"Tamam tamam ağlama sakın alıcaz"

Namjoon içeri girdiğinde küçük bebekleri onu takip edip içeri girmişlerdi ve haliyle etrafı kurcalamaya başlamışlardı bile.

(⁠ᗒOWNERᗕ⁠) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin