1.8

547 53 11
                                    

Doğum günüme özel bugün bölüm atayım dedim

Oy sınırı sadece çeyreği oynamıştı 😿

Neyse final yapmayı düşünüyorum 30 bölümde artık bunun için üzülmeyin zaten başka ficlerde var eğlenceli ve bolca kahkaha dolu

.................................................................................

"Hoseok, yoonseok'u kimse ortalıkta bırakmadı jungkook ve seokjin çocuklara bakıyordu"

Jimin'in açıklamasıyla hoseok burnunu çekerek göz yaşlarını sildi
"Öyle mi jimin! O zaman oğlum kos koca ormanda tek başına ağlayarak bizi araken seokjin ve jungkook'ta yardım ediyordu galiba?"

"TAEHYUNG"

jimin sinirli olan arkadaşına açıklama yapacaken duydukları çığlık sesiyle dikkatleri hızla ormanın derinliklerinden sinirle gelen jungkook'a dönmüştü.

"Hangi gerizekyali bana uyku ilacı içirti sizce bu KOMİK Mİ? az daha hakkın rahmetine kavuşuyordum lan"

Taehyung hızla eşinin yanına giderek yüzü çiziklerle dolu sevgilisine şaşkınca bakarak üstündeki tozları silkeledi.

"Jungkook bu halin ne çocuklar nerde?"

Seokjin ve yoongide duydukları çığlıkla koşarak aile bireylerinin yanına geldiler. Namjoon kaşlarını çatarak ortada dönen olayı kavramaya çalışıyordu.

"Bay seokjin bana uyku ilacı içirten sen miydin sence bu komik mi?"

"Kook ne saçmalıyorsun çocuklar nerde"
"Çadırdalar. Onları çadırda oyun oynamaları için bırakıp bir kaç ince odun dalı toplamaya ormana gittim ve bir anda uyku bastı sonrasını hatırlamıyorum. Hatırladığım tek şey senin bana verdiğin meyve suyunu içmek oldu kim seokjin!"

Namjoon önce dalaşan sevgilisine ve küçük tavşanına daha sonrada yüzü asık olan sope çiftine baktı.

"Çocuklar"

Namjoon'un sesiyle kavga eden ikili tartışmayı bırakarak sahiplerine döndüler.

"Sanırım ben olayları çözdüm"

....................................................,..............................................

Akşam ateşin önünde toplanan aile biriyleri sesizce yanlarına gelecek olan kızları beklediler
(İsimlerini unutum ben)

Hoseok her zamanki gibi eşinin kucağında oturmuş, seokjin, kocasının geniş göğüslerini avuçlamakla meşguldü.
Taehyung bacaklarını uzatmış bir şekilde iki sevgilisinin göğsünde yatırmış bir vaziyette yanmış ateşi izliyordu.

Ormandan gelen kızlar kamp ateşinin etrafında hep birlikte oturan melezleri görünce bir süre şaşkınca birbirlerine baktılar.

Olaylar çok farklı ilerliyordu bir terslik vardım

"Selam beyler"

Hoseok kendilerine selam veren sarışın kıza en sert bakışlarını atarak onu parçalamamak için sabır diledi küçük oğlunu nasıl böyle bir şeye alet etmişti.

"Bizde sizi bekliyorduk"

Kızlar anlamsızca birbirlerine bakıp boş sandalyelere oturdular.

...

12 saat önce

Yoonseok sakin bir şekilde taemin'le oynarken bir anda yanlarına gelen kadınla oturdukarı yerden başlarını havaya kaldırarak kendilerine tepeden bakan cadıya bakmışlardı.

(⁠ᗒOWNERᗕ⁠) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin