Arkadaşlarım bitti şimdi
Manita bey onla boş zmnlarda konuşmuyorum diye trip atıyor 😬
Sırf bölüm gecikmesin diye şuan gecenin 3'ünde bölüm yazıyorum
...................................................................................
Seokjin yan tarafında mışıl mışıl uyuyan sevgilisine bakarak derin bir iç çekti. Saat sabahın 6'sıydı sırf bel ağrısı yüzünden çabuk uyanmıştı ve fazlasıyla canı yanıyordu.
Seokjin çıplak olduğunu umursamadan kafasını yastığa gömerek belini havaya kaldırarak mırıldandı.
"Acıyor ya!"Namjoon duyduğu ağlamaklı sesle uzandığı yerden kalkarak, seokjin'in çıplak alt vücuduyla karşılaştığında bir süre kızarmış deliğe baktı.
Namjoon uyku sersemliğini üstünden attıktan sonra seokjin'in kalçalarından iterek yatağa serilmesine sebep oldu.
"Seokjin! Başın büyük derte"
Namjoon dişlerini sıkarak konuştuğunda seokjin'in ona göz devirdikten sonra tekrar eski pozisyonuna gelerek ağrılarının dinmesini bekldi.
Namjoon tamamen giyindikten sonra aklına gelen şeyle dehşetle yatakta uzanan tilkiye bağırdı.
"SEOKJİN BANA NE İÇİRDİN DE İÇİNE BOŞALACAK KADAR KAFAYI YEDİM!"
seokjin, namjoon'un bağırmasıyla olduğu yerden korkuyla sıçradığın da başı yatak başlığına deyince gözleri acı yüzünden dolmuştu.
"Ya bağırma bana ödüm koptu"
Seokjin yatakta oturur pozisyona geçtikten sonra kaşlarını çatarak bakışlarını ayakta sinirle dolanan sahibine döndü. Neye bu kadar sinirlendiğini anlayamıyordu.
"Seokjin sen durumun farkında mısın?"
Namjoon'un sorusuyla seokjin boş gözlerle namjoon'a baktığında namjoon derin bir nefes alarak sakin kalmaya çalışarak yatakta oturan tilkiye yaklaştı.
"İçine başladım seok! Ya hamile kalırsan! Sen bir çocuğa baka bilecek kadar olgun musun?"
"Evet 20 yaşındayım ben"
Namjoon sabır dileyip arkasına dönerek odanın içinde tür atmaya devam etti.
"Diğerleri nerede seokjin"
Seokjin eleriyle oynayarak suçlu bir çocuk gibi başını önüne eğdiğinde namjoon çoktan cevabını almıştı.
"Bu yaptığın şey sorumsuzluk seok."
"Ya sanki ne yaptım altı üstü seviştik ve sende baya istekliydin, sana tecavüz etmişim gibi davranma"Namjoon olduğu yerde durarak başını ovalayarak sakinleşmeye çalıştı.
"Şu tavırlarına bak. Sen çocuk baka bilecek kadar büyük müsün? Bu sorumluluğu almaya hazır mısın? Ya diğerleri onlar hazır mı?"Namjoon kapıdan çıkıp gittiği gibi tilki sahibinin arkasından dil çıkararak kollarını önünde birleştirdi.
"Son cocok bokocok kodor boyok moson? Ben gayet büyüğüm ve yetişkinim bir çocuğa baka bilirim hıh. Özelikle bu bizim çocuğumuz olucakkk"
Seokjin son cümlesinde ayaklarını yere vurarak yatakta tepinerek hayallere dalmıştı.
"Ayy keşke yine o koca sikini bana soksa. Acaba yine mi ilaç versem?"
.................................................................................................
Hoseok gözlerini açtığında yoongi yerine sahibinin sinirli bakışlarıyla karşılaşınca uzandığı yerden korkuyla kalktı. Yan tarafında yoongi'yi göremeyince rahat bir nefes almaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(ᗒOWNERᗕ)
Fanteziekim namjoon ve küçük bebekleri vminkook sope namjin bolca şirinlik