Yorgun ve halis olmam
Bir önceki bölüme okuyup oy verdiğinize emin olun oylar düştü
SMUT VAR RAHATSIZ OLAN BİR SONRKİ NOKTAYA KADAR GEÇSİN
...................................................................................
"Ah tae hmm, orası daha hızlı ol"
Jungkook kalçalarını hızlı bir şekilde oynatarak kendini sevgilisine iyicene iterek, taehyung'un en derinlerine değmesini sağlıyordu.
Jimin ise baygın bir şekilde ağaca yaslanarak ikiliyi izlemeye çalışıyordu, bir kaç dk önce iki tane penisi içine alıp boşalmasına rağmen izlediği görüntülerle tekrar azdığını his edebiliyordu.
Kim olsa böyle bir görüntü karşısında dayana bilirdiki? Doyumsuz bir tavşan ve aç bir kaplan bu jimin için yeterli derecede azdırıcıydı.
İki kocası düzüşürken yerde daha fazla Bayık bir şekilde kalamazdı.
Jimin sızlanarak dikkatleri üzerine çektiğinde, taehyung sevgilisinin içinden çıkarak onu yasladığı ağaçtan ayırıp, jimin oturduğu yere giderek jungkook'u kucağına alarak sertleşmiş aletini içine itti.
Jungkook en derinlerine vuran aletle başını geriye atarak kocasının kucağında ileri geri hareket ederek içindeki aletin de hareket edip zevk noktasına baskı uygulamasını sağladığın da boşalacak radeye geldiğinde taehyung hızla elini kendisininkine göre daha küçük olan alete atarak boşalmasını engelediğin de, jungkook sızlanarak sevgilisinin elini tutarak kendinden uzaklaştırmaya çalıştı. taehyung sevgilisinin boynuna bir kaç öpücük bıraktıktan sonra diğer eşine dönmüştü.
"Jimin gel ve jungkook'un kucağına otur"
Jimin aldığı emirle oturduğu yerden kalkarak sevgilisinin kucağına yerleştiğin de taehyung, jungkook'un kucağına yerleşmiş olan jimin'in deliğine kuyruğunu sokup, jimin'in inleyerek kendini jungkook'un karnına sürtüp anında boşalmasını sağladı.
Hasas olduğu için içine giren kuyrukla hızla ıslanıp boşalmanın yorgunluğunu yaşarken taehyung, jungkook'un pesnisini tutup jimin'in ıslak deliğine konumlandırdığın da jimin kendini penise iterek içine girmesini sağladı.
Jungkook ise iki taraftan aldığı zevkle daha fazla dayanamayıp boşaldı. Jungkook boşalmanın getirdiği zevkle kendini kastığın da taehyung kendisini sıkan sıcak duvarlarla oda sona gelip boşaldığında üçlü nefes nefese oturdukları ağacın altında bir süre soluklandılar.
Jimin çalan telefonuyla başını gömdüğü boyundan sızlanarak kaldırıp yerde olan pantolonunu uzanarak telefonu aldığında arayan namjoon'la derin bir nefes alıp kendini toparlayarak telefonu açtı
"Efendim hyung"
"Nerdesiniz lan siz iki saatir sizin odun getirmenizi bekliyoruz"
"Ah Jin sen miydin?"
"Başka kim olucak ben arasam açar mıydın sanki! Ormanda sevişmeniz bitiyse artık gelin açlıktan öleceğim"Telefonun kapanma sesiyle jimin sızlanarak sevgilisinin kucağından kalktığında ikili, sevgililerinin kızarmış deliğiyle göz göze geldiklerinden sert bir şekilde yutkundular.
"Bana öyle bakmayın 6. bir tur daha yok biraz daha geç kalırsak seokjin bizi öldürmeye gelecek"
....................................................................................................
"Bu ne?"
"O yaprak"
"Peyi bu ney?"
"O bir çiçek"
"Ya bu ne?"
"Oda babanın amı"
"O ne demek?"Seokjin daha fazla dayanamayıp iki meraklı çocuğun yanından kalktığında, yoonseok amcasından alamadığı cevapla oturduğu yerden kalakarak babalarına doğru gidip yoongi babasının kucağında oturan sincap babasının kucağına tırmanarak alamadığı sorunun cevabını babasına sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(ᗒOWNERᗕ)
Fantasykim namjoon ve küçük bebekleri vminkook sope namjin bolca şirinlik