1.6

648 58 8
                                    

Bölümler geç geliyor bazı sebeplerden bunun için beni darlamayın

10 günde bir de gelebilir 15 günde birde

Wattpad bana cinet geçirtecek bildirim gitmeyenler için tekrar atıyorum

...................................................................................

Taehyung kucağındaki odunları yere firlatığın da seokjin kısık gözlerle üçlüye baktı. Sabahtan beri açlıktan ölüyordu 4 saat ormanda sevişmeleri yüzünden burda açlıktan bayılacaktı.

"Keşke hiç gelmeseydiniz bir kaç saat daha dursaydınız baya çabuk geldiniz."

Jungkook, seokjin'in sözlerini ciddiye alıp şaşkınca tilkiye baktı
"Harbi mi?"
Seokjin kendisine mal mal bakan tavşan'a göz devirip ateş yakan kocasının yanına giderek ona yardım etti.

Bir an önce yemek, yemek istiyordu.

"Namjoon çabuk yak şu ateşi de etleri yapalım açlıktan öleceğim, onların sikiş işleri yüzünden biz burda aç kalıyoruz"

Namjoon, sevgili eşine gülerek odunları yaktığı ateşin üzerine düzgünce dizerek mangal için gerekli kozları hazırlayıp hızla etleri pişirerek, güya hoseok'un hazırladığı! Masaya götürdü.

"Sonunda be aç mideyle akşam sevişmezdim kocamla"

Seokjin'in sözlerine alışık olan aile bireyleri yemeklerini yemeye devam ederken. Unuttukları bir şey vardı meraklı ufaklıklar ilk defa duydukları sözcükle hızla babalarına soru yöneltmişti.

"Şeyiş ne deymek?"

Jimin oğlundan duyduğu cümleyle öksürük kirizine girdiğinde, iki kocası hemen sevgililerine su vererek sakinleşmesini bekledi

"Seokjin! Çocukların yanında edepli konuş"

"Benim mi sorunum ? Benim miniklerim hiç öyle şeyler merek ediyor mu?"

Seokjin oğlu namseok ve kızı Amanda'ya baktığında namseok ağzına götürdüğü sosis'i ısırmadan babasının söylediği sözle babasına sevişmenin ne demek olduğunu bildiğini söylediğinde jimin şeytani bir şekilde sırıtı
"İşte gördün mü? Küçük oğlun senin yüzünden piskolojisi bozulmuş"

Namjoon ise oğlunun sözüyle şokla yemeğine devam eden oğluna baktı
"Namseok söyle bakayım babana o demek o şey"
Namseok kaslı babasına ağzı dolu bir şekilde şirince cevap vermişti.

"Biy biyini seven insanlar şevişiy unki amca az önce meseya hoşik amcayla şevişyti"
(Bir birini seven insanlar sevişir unki amca az önce mesela hoşik amcayla sevişti)

Yoongi ağzındaki lokmayı yutuktan sonra boş boş küçük tilkiye baktı
"Hoseok'u öpmek sevişmek mi oluyor?"
"En azından masum bir şekilde biliyor neyseki"

Namjoon rahat bir nefes alıp yemeğe devam etti.

....................................................................................................

Seokjin uyuyan çocuklarla sesizce çadırdan çıkıp kamp ateşinin etrafında oturun aile bireylerinin yanına gidip kocasının yanında yerini almıştı.

"Çocuklar uyudu sonunda"

Seokjin gözleri hoseok'la kesiştiğin de tek kaşını kaldırarak sorgular bir şekilde sincaba baktı.
"Bana bak kabarık kuyruk acaba sen işlerden kaçmak için tüm gün kocanın kucağında geziyor olabilir misin?"

Hoseok altındaki sert penise sürtünmeyi keserek seokjin'in saçma sorusuna göz devirdi. Bu pis ormandaki koca çirkin böceklerden korkuyordu.

Yoksa tüm gün yoongi'nin kucağında,onun sert aleti'nin  götünü dürtüklemesine meraklı değildi!

(⁠ᗒOWNERᗕ⁠) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin