4 BÖLÜM

1.1K 118 64
                                    

Oy + yorum 🥰
...............................................................

Namjoon birazdan evi temizlemek için gelecek olan kız için minikleri uyarıyordu, neden mi?

Eve her gelen temizlikçiye saldırıyor onu bir tehdit olarak görüyorlar. Daha doğrusu taehyung ve seokjin tehdit olarak görüyor.

Onlar tehdit olarak gördükleri için diğer miniklere de gelen her temizlikçinin birer tehdit olduklarını söylüyor. Haliyle onlarda artık tehdit olarak görüyordu gelen kişileri.

"Seokjin sakın ola kıza saldırmak gibi bir hatta yapma! O beni senden çalmıyor haftada üç defa temizliğe gelip giden para kazanmaya çalışan normal bir insan"

Namjoon suratına boş bakan tilkiyle oflayıp, kendisini koltuğa attı. Onlar daha evin içinde temizliğe gelen birini kabul etmiyorlar, o işe giderken onlara bakması için tutacağı bakıcıya neler yapar aklı almıyordu bile.

Koşarak yanına gelen taehyung felaketin habercisiydi. Namjoon yine ne yapmış olabileceklerini düşünüyordu. kendilerine zarar verecekleri tek yer mutfaktı orayıda zaten kilitliyordu. Mutfak kilitli olduğu sürece rahatı çünkü alışmıştı evdeki küçük kavgalara.

"Namnam, unki kook'un kulaklarını bağladı"
Namjoon burnundan soluyarak ayağa kalktı. Yoongi sesiz olmasına rağmen aşırı şımarıktı ona bakınca küçük üşengeç bir kedi görürsünüz, asıl gerçekler onla aynı evde yaşamak.

Namjoon ayağa kalkarak yukarı katta çıktı. Gördüğü manzara gözünün seğirmesine sebep oldu. Yoongi nasıl becerdiyse tekrar kuşu almıştı
"Yoongi bu konuda daha kaç defa konuşucam canlı olan şeyler yenmezz!"

Namjoon sinirle sondaki "Z" harfini uzatarak yoongi'ye açıklama yaptı. Yoongi ise yemek üzere olduğu şekeri istemeyerek namjoon'a uzatı. Namjoon hırpalanmış olan kuşu elline alarak zavvalı hayvana baktı.

Kesinlikle bir daha eve kuş almamalı bu kuşlardan bir yolunu bulup geri iade etmeli yoksa bu evde can güvenlikleri yok.

Jungkook sahibini gördüğünde koşarak bacağına sarılıp ağlamaya başladı. Sabahtan beri bağlı kulaklarını çözmeye çalışıyor ve hiç bir işe yaramıyor.

"Numcun, açıyoy aç"
Namjoon bacağına yapışan küçükle yoongi'ye artık edep vermesi gerektiğini düşündü.

Yoongi sahibi'nin bacağına yapışmış ağlayan tavşanı gördüğünde kahkaha atmaya başladı. Kesinlikle komik duruyordu.

Taehyung, jungkook'a gülen yoongi'yi gördüğünde sinirlenmişti. Yoongi'ye yaklaşıp kafasına vurduğun da yoongi kafasına vuran kaplana dönmüştü.

Taehyung kendisine sinirli bakan yoongi'yi görünce korkuyla namjoon'un arkasına saklanmıştı. Namjoon ise jungkook'un kulaklarını açtıktan sonra sinirle yoongi'ye döndü.

"Seninle konuşmamız lazım küçük adam"

..........................................................................................

"Yoongi şımarık bir çocuk olursan, sana ceza vermem gerekir bunu ister misin?"

Yoongi kendisine yöneltilen soruyla koltukta ayaklarını salanmayı kesip sahibine döndü.

"Hoşiki istiyoyum"
Namjoon boynundaki damarlar beli olana kadar dişlerini sıkıp sabır diledi.
"Hoseok'u istiyorsan uslu olucaksın"

Yoongi iyicene sıkılmaya başlıyordu, o daha bir çocuktu ve sahibi onu bir sürü kurala eğlenceli olan şeyleri yasaklamıştı. Gözleri doluyordu ya hoseok'u da yasaklarsa diye.

(⁠ᗒOWNERᗕ⁠) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin