3 BÖLÜM

1.3K 131 70
                                    

Oy vermeyi unutmayın🥰

Pansiyona geçersem yüksek ihtimal fazla bölüm yazamam. Boş bulunduğum bir zaman olursa yazar atarım

..................................................... .  

Namjoon sonunda tüm çocukları uyutuktan sonra odasına girip kendini yatağa attı. Tam uyumak üzereyken odasının kapısı açılınca gelenin seokjin olduğunu düşündü.

Kafasını yastığa gömerek uyumaya çalıştığında, eşofman'ın çekiştirilmesiyle, bu gelenin seokjin olamadığını anladı. Kafasını gömdüğü yastıktan kaldırıp bacağını çekiştiren küçüğe döndü.

Jeongguk kulaklarını aşağıya sarkıtmış bir şekilde kafasını kaldırıp sahibine baktı şirin gözlerle baktı.
"Seyne uyumak istiyoyum"
Namjoon bu şirinliğe hayır diye bileceğini düşünmüyordu. Kocaman galaksilerini açmış bir şekilde Şirince ona bakan bebek yüzünden erimek istiyordu.

"Bir varlık bu kadar şirin olması normal mi ?"
Tavşan kendisine edilen iltifatan hoşlanmış olacak ki, arkasındaki küçük kendisi kadar şirin olan pufuduk kuyruğunu salamaya başladı. Elerini önünde çırparak yukarı aşağıya doğru zıpladı.

Namjoon ise daha da şirin bir hal allan küçük yüzünden komaya girmeden onu koltuk altlarından tutarak yatağa çıkarıp yan tarafına uzandırdı.

Jungkook kocaman gözlerini namjoon'a çevirerek tekrar ondan bir iltifat bekledi. Namjoon küçük bebeğinin anlına öpüp örtüyü üzerlerine çekti.

Kook ise hala alamadığı iltifat için küçük eleriyle namjoon'un kedi elinden kat ve kat hata kedi boyu kadar olan ellini tutup kulaklarını aşağıya sarkıtıp ondan iltifat beklediğini beli etti.

Namjoon bu gece onu şeker komasına sokmak isteyen tavşanı ısırıp yemek istiyordu.
"Tanrım kook bebeğim bana öyle bakma seni ısırıp tatlı niyetine yiyebilirim bebeğim. Sen çok güzel bir şeysin"
Namjoon başını eğip burnunu küçük burna sürtüp tavşanın kıkırdamasına sebep oldu.

Her şeyiyle minik olan tavşanı sahibinin bileğine sarılarak gözlerini kapatı.

Namjoon gülümseyerek gözlerini kapatacaken kapısının iteklediğini fark edince o tarafa döndü. Jimin kapıyı bir türlü açmadığı için gözleri dolmaya başladı. Kocaman kapı bir türlü açılmıyor du. Namjoon elini jungkook'tan kurtarmaya çalıştığında küçük tavşan gözlerini açıp sahibinin ne yaptığına baktı.

Namjoon kapının arkasına düşmüş hırkasını kaldırdığında, jimin kapıyı ittiği gibi aniden açılan kapıyla poposunun üstüne düşmüştü.

Jungkook yere düşen jimin'i görünce kahaka atarak yatakta zıplamaya başladı. Jimin acıyan poposunu okşayıp titreyen alt dudağıyla sahibine bakıp kollarını öne doğru uzatıp elerini açıp kapadı.

Namjoon kucağına gelmek isteyen jimin'i kucağına alıp yatağına ilerledi.

Gülerek yatakta zıplayan tavşanına göz devirip jimin'i yatağın üstüne bıraktı. Jungkook yatağa oturtulan jimin'in arkasına geçip jimin'in kulaklarına dokundu.

Jimin kafasını kaldırıp tepesindeki kook'a baktığında jungkook ona ters bakan jimin'in suratına eliyle kapayıp öndeki dişleri gözükecek şekilde gülümsedi.

Jimin görüş alanını kapatan eller yüzünden geriye doğru düştüğünde yeterince narin olduğu için ağlamaya başladı.

Kook ise tekrar elerini yere düşen jimin'in yüzüne koydu. Namjoon tavşanı ordan uzaklaştırdı, yatakta sırt üstü uzanarak avazı çıktığı kadar ağlayan jimin'i kucağına alıp susması için onu hafifçe saladı.

(⁠ᗒOWNERᗕ⁠) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin