AMK bölüm atıyorum milete bildirim gitmiyor aqSeokjin 15
Yoongi 14
Tae, jimin hoseok 13,5
Kook 12 yaşında
....................................................................................
Namjoon her zamanki gibi dosyalarla meşguldü. Para kazanmak için çalışması lazımdı hayatı boyunca her zaman çalışkan bir insan olmuştu. Ne kadar küçük melezlerini de kendine benzetmek istesede melezler hiç bir zaman çalışmaktan yana olmadılar.
Ee haliyle 7 kişi bir evde yaşayacaksalar mecburi bir şekilde o eve para gelmeliydi.
Namjoon dosyayı karıştırmakla meşgulken duyduğu çığlık sesiyle anlını sıvazlayarak derin bir nefes çekti içine.
Kook çığlık atarak oturma odasına koştuğun da taehyung'dan kaça bildiğine sevinerek gülümseyip arkasına dönmüştü. Kesinlikle o koca kaplandan kaça bildiğine mutlu olmuştu.
Taehyung ise kendisinden kaçan tavşanı oda oda aramaya koyulmuştu. Sadece yatağında kestirmek istiyordu tabi jungkook üzerine atlayarak onu rahatsız edene kadar.
"Yoongi hyung kook'u gördün mü?"
Taehyung, yerde uzanmış bir şekilde resim yapan hoseok'un kuyruğuyla oynayan yoongi'ye soru yönelttiğin de yoongi, taehyung'a dönerek cevaplamıştı onu
"Benim odama gelip bana soracağına jimin'in odasına baksana taehyung bilmiyor musun? Odama sadece hoseok'un giriş izni var aptal"
Taehyung yoongi'nin sakin ama uyarıcı sesine göz devirerek kapıyı kapatığın da odanın üzerindeki yazıyı görünce sırıtarak aklına gelen fikirle odasından kalem almaya gitmişti.
Kalem alıp döndüğünde kapıda yazan sadece şirin sincapların giriş izni var yazılı kağıdı karalıyarak yeni ve daha çekici bir yazı yazmıştı.
Sadece sexsi sincap olanlara giriş izni var
"Namjoon hyung bunu görünceye kadar bekle sen"
Taehyung kalemi cebine koyarak jimin'in odasına gittiğin de odanın kapısını çalmaya gerek duymadan içeri girdiğinde, jimin çıplak üst vücudunu kapatmaya çalışarak taehyung'a yastık fırlatmıştı.Taehyung yüzüne gelen yastıkla daha olayları kavrayamadan jimin bağırmıştı
"TAEHYUNG ÇIK ODAMDAN"
Namjoon çocukların odasını 10 yaşından sonra ayırmıştı artık büyüyorlardı namjoon onların eskisi gibi yan yana yatmalarına izin veremezdi bu yüzden şimdiden ufak bebeklerini ayrı uyumaya alıştırıyordu."Sanki hiç seni çıplak görmedim jimin ne bu utangaçlık"
Jimin kapının ardından gelen sesle kıp kırmızı kesilmişti o zamanlar çocuklardı, belki hala çocuk olabilirlerdi ama eskisi kadar küçük değilerdi. İster istemez utanıyordu jungkook kadar arsız değildi o jungkookta utanma duygusunun 'u'su bile yoktu.
"O küçükendi tae"
"Hah sanki şuan çok büyüksün Chim"Jimin kendisine yapılan imaya sinirlenerek bağırmıştı
"DEFOL GİT TAEHYUNG KÜÇÜK DEĞİLİM BEN SEN FAZLA BÜYÜKSÜN ANLADIN MI?"
Taehyung duyduğu sevimli sinirlenmeyle gülerek ordan uzaklaşmak için arkasına döndüğünde namjoon'un yapılı göğüslerine çarptığın da sersemleyip arkaya bir adım attıp durduğun da aşağıdan sahibine bakmıştı.Sanki biraz sınırlı görünüyor gibiydi diye düşündü taehyung
"Kim taehyung evdeki her kesi iki dk içinde nasıl bağırtmayı başardın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(ᗒOWNERᗕ)
Fantasykim namjoon ve küçük bebekleri vminkook sope namjin bolca şirinlik