1.4

800 75 12
                                    

İnternetsizlik beni öldürecek 🤧🤕

Bildirim gitmeyenler için tekrar yayınlıyorum 🙍🏻🤦

Önceki bölümdeki düşük oyu gördüm

Ve bu arada oy vermeyen malar benden bölüm isteme hakkını size kimse vermedi

Oy veren bebeler çok çok xalpp❤️❤️

Bölümler gecikiyor biliyorum ama int yok int 🤧

...................................................................................

Seokjin kucağındaki oğluyla bahçede diğerlerini bekliyordu, uzun süredir tatil yapmamışlardı. Namjoon iş yerinden izin alarak tatil için ormana kampa gitmeye karar verdiler.

Hem çocuklar doğayla iç içe olurlardı hemde temiz hava almış olurlar. Aynı zamanda şehrin kalabalığından kaçmış olurlar.

Evden ilk çıkan hoseok olmuştu, elindeki yiyecek sepetini arabanın bagajına koyduktan sonra ayakta dikilen seokjin'e ilerledi.
"Hyung sence çocuklarla birlikte ormana gitmek mantıklı mı?"

Hoseok'un sorusuyla seokjin ona göz devirdi, oda biliyordu ki hoseok böceklerden korktuğu için ormana gitmek istemiyordu onun yerine çocukları bahane ediyordu

"Hiç bir şey olmaz hoseok, yabani ormana gitmiyoruz normal sıradan bir ormana gidiyor vahşi hayvanlar gelip bizi yemez"

Hoseok ve seokjin orman hakkında tartışmaya devam ederken diğerleri tüm malzemeleri arabaya yerleştirmişti.

İki farklı arabayla gideceklerdi. Seokjin, namjoon ve vminkook üçlüsü bir arabayla; hoseok, yoongi ve çocuklar diğer arabayla.
Hepsi kendi arabasına bindiğinde, hoseok'ta çocukları arabaya bindirirken Amanda arabada giremediği annesiyle gözleri hızlı dolmuştu. Annesiyle gitmek istiyordu ama annesi arabada yoktu.

Yoongi arabayı çalıştırdığın da küçük kız bir anda ağlamaya başladığında, hoseok arkaya dönerek neden ağladığını anlamaya çalıştı.

Yoongi'nin yola devam etmesiyle küçük kız daha şiddetli ağlamaya başladı, onun ağlamasından etkilenen jeon ise dudakları titremeye başlayarak oda amandaya eşlik ederek atladığında yoongi yüzünü buruşturup yola devam etmeye çalıştı.

"Tatlım neden ağlıyorsun, bak sen ağladığını için jeon'da ağlamaya başladı"

Amanda burnunu çekerek amcasına baktı bir süre sonrada hıçkırıkları arasında konuşmaya çalıştı.
"Annemi-hıç istiyoyum beyi -hıç- anneme göyüy"

"Neden ağlıyor?"

Yoongi anlamadığı cümle yüzünden hoseok'a sorduğunda hoseok gülerek eşine cevap verdi.
"Seokjin hyungu istiyor, sanırım babasını göremediği için korkmuş olmalı"
Küçük kız babasının adını duyunca burnunu çektiğinde amcasından bir cevap bekliyordu.

"Ovv benim çikolatalı pudingim seokjin babana gideceğiz zaten o öndeki arabada ağlama tamam mı?"

Küçük kız başını sağladığından hoseok önüne dönerek yolu izlemeye devam etti. Yoongi ise dikiz aynasından oğluna ve küçük tae'ya bakarak oğluna dokunup dokunmadığını kontrol ederek arabaya sürmeye devam etti.

...................................................................................................

Kamp alanına geldiklerinde ilk işleri öncelikle çadır kurmak olmuştu.

Çocuklar ise büyük bir merakla etrafı incelip gördükleri her yeni şeyi babalarına göstermek oluyordu.

Yoonseok yerde gördüğü yürüyen küçük topu gördüğünde şaşkınca yürüyen topu izleyerek neler yaptığına baktı, en sonunda babalarına göstermek için elline alarak hoseok babasına doğru ilerledi.

(⁠ᗒOWNERᗕ⁠) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin