Sıcaktan öldüm bee
Bu ne sıcaktır
Smut var
Eyer sığdırırsam vminkook da yazacam diğer bölümde uğraşmak istemiyorum..................................................................................
Yoongi uzandığı yataktan hareket etmeden durmaya çalışıyordu. Alt kısmı tekrar şişmeye başlamıştı ve canını yakıyordu.
"Taehyung senin aptal sevgilin korkaklık yapmış olabilir mi? Nerde kaldı bunlar"
Taehyung, yoongi'ye göz devirerek elindeki topu kapıya firlatığın da açılan kapıyla top jimin'in yüzüne geldiğinde, taehyung oturduğu yerden hızla kalkarak gözünü tutan sevgilisinin yanına koştu.
"Tanrım, jimin iyi misin ?"
Jimin kafasını kaldırıp dolu gözlerine rağmen tebessüm ettiğinde, taehyung sıkıcı sevgilisine sarılmıştı.
Yoongi alt tarafındaki ağrıyı düşünmeden kapısının önünde sarılan sevgilileri itip hızla hoseok'un kolundan tutup içeri çekmişti.
"Kapıyı kapatıp defolun"
Yoongi ikiliyi kovduğunda hoseok'u hızla yatağa attıp üzerine çıkmıştı. Bir gün fazlasıyla dayanmıştı bu acıya. Hoseok daha ne olduğunu anlayamadan t-shirt'ü yukarı çekilince kendine gelmişti.
Yoongi açığa çıkardığı göğüsleri ağzının içine alıp emdiğin de hoseok inleyerek belini havaya kaldırdığın da yoongi, hoseok'un altındaki şortu çıkartıp attığında altına bir şey giymediğini görünce sertçe yutkundu.
Önündeki pembe küçük erkeklik onu daha çok azdırmıştı. Hoseok ise utançla elleriyle yüzünü kapatmıştı. Her şeyi açıktaydı bu onu utandırıyordu.
Yoongi eğilerek küçük erkekliği ağzına aldığında hoseok yüzündeki elleri çekerek yoongi'nin saçlarına asılmıştı.
Yoongi sertleşmeye başlayan erkekliğe daha hızlı bir şekilde dil darbeleri attığında, hoseok çığlık atarak yoongi'nin kafasını daha çok kendine bastırmıştı.
Yoongi ağız işine devam ederken orta parmağını yavaşça ıslak delikten içeri itiğinde hoseok'un gözleri zevkten kaymaya başlamıştı.
Yoongi ıslak deliğin içinde rahatça hareket eden parmağının yanına ikincisini eklendiğinde hoseok daha fazla dayanamadan yoongi'nin saçlarından çekiştirerek kendinden uzaklaştırmaya çalıştı.
"Yoongi hmm gelmek üzereyim çekil ahm lütfen "
Yoongi duyduğu cümleyle ağzında seğiren penisle gülümseyip daha hızlı gel-git yaptığında hoseok daha fazla dayanamadan yoongi'nin ağzına boşalmıştı.
Yoongi yuttuğu spermlerle kafasını hoseok'un bacak arasından kaldırarak tekrar göğüslerine yönelmişti. Hoseok hala az önce boşalmanın verdiği sarhoşlukla göğüslerine his ettiği ıslaklığa fazla tepki veremiyordu.
Yoongi ağzına aldığı pembe tomurcukları hızlı hızlı emerken alt kısmını hoseok'un çıplak vücuduna sürterek onu his ettmeye çalışıyordu aynı zamanda. Önündeki kumaş yüzünden doğru dürüst his edemediği kalçalara sinirlenip ağzının içindeki göğüsleri ısırdığında hoseok kendine gelerek olduğu yerde sıçramıştı.
"Yoon yavaş lütfen"
"Senin lütfen diyen ağzını yerim"Yoongi kalp şekli dudaklara yöneldiğin de hoseok da uzanarak dudaklarını birleştirdi. Yoongi ağzına aldığı dudakları göğüs uçlarını yaptığı gibi sömürmeye başladığında hoseok nefes alamadığını his edince zorlukla yoongi'den ayrılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(ᗒOWNERᗕ)
Fantasykim namjoon ve küçük bebekleri vminkook sope namjin bolca şirinlik