Ben ufak olmalarını sanırım daha çok sevdim ama isterseniz onları büyüte biliriz
Sınır 20 oy
Catboy ficinde sizi baya ağlatım gibi bari burda gülün
................................................................Namjoon eve geldiğinde bir süre kapının önünde durarak dua etti.
Tek teselisi minik bebeklerinin nefes alıyor olması, tanrıdan istediği tek şey bu.
Namjoon kilidi kapıya koyup kapıyı açıp içeri girdiğinde etrar sesiz ve karanlıktı. Çocuklar saat 10'da uyurdu ve saat şuan 9.23 geçiyordu
Salona geçtiğin de etrafa yayılmış oyuncaklar ve oyuncakların içinde camış gibi uyuyan bogum'a bakıp gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı
"Sakin ol namjoon çocuklar odalarında uyuyor olmalılar"
Namjoon üst katta çıkarak çocukların odasına baktı. Yatakta uyuyan vminkook üçlüsünü görünce gülümseyip üstlerini örtüp diyerlerine bakmak için kendi odasına ilerledi.
Büyük yatakta kıvrılarak yastığına sarılmış bir şekilde uyuyan seokjin'i görünce onunda üstünü örtüp diyer ikiliyi aramaya koyuldu.
Hoseok genelde duvarları çizmeyi sevdiği için yüksek ihtimale onun misafir odasında olduğunu anlamak namjoon için zor değildi. Hoseok nerdeyse yoon'da oradadır
Namjoon misafir odasına geldiğin de tam da tahmin ettiği gibi gördüğü ikiliyle yanlarına gitti. Hoseok sahibini görünce oturduğu yerden şirince sırıtıp kollarını iki yana açtı. Yoongi ise hoseok'un kuyruğuna sarılarak uyuduğu için pek haberi yoktu gelen sahibinden.
"Hoseok bir tanem sen neden hala uyanıksın?"
Hoseok minik eleriyle gözlerini ovuştup tekrar kollarını iki yana açarak sahibinin kucağına gitmek istediğini beli etti.
Namjoon ise önce yerde uyuyan kediyi kucağına aldıktan sonra hoseok'un koltuk altlarından tutarak kucağına almıştı.
"Şeyi bekyedim şahip"
Namjoon gamzeleri gözükecek şekilde gülümseyip hoseok'un burnunun ucuna ufak bir öpücük kondurdu.
"Şimdi uyu hoseok, iyi geceler"
"İyi geceyey"Namjoon odasına geldiğin de yatakta oturur pozisyonda ona bakan tilkiyi görünce gülümseyip uzaktan öpücük gönderdi. Seokjin ise uykulu olduğu için gelen öpücüğe hiç bir tepki vermeden karşısında soyunan sahibinin çıplak vücudunu izlemeye başladı.
"Seok bey bu yaşta röntgenci mi oldunuz?"
Namjoon alayla seokjin'e sorduğu soruyla seokjin dudak büzmüştü
"Yöntgenci ne?"
Namjoon t-shirt'ünü giyip yatağın ucuna oturarak uykulu gözlerle kendini izleyen miniğini kucağına alarak başına öpücük kondurdu.
"Dudakta"Seokjin küçük parmağıyla küçük dolgun dudaklarını işaret ettiğinde namjoon küçük dudaklarada ufak bir öpücük kondurmuştu.
"Hadi seok uyuyalım sabah azarlamam gereken bir amcanız var"
...............................................................................
Namjoon sabah kahvaltısı için patates soyarken bacağının çekiştirilmesiyle bacağını çekiştirin kişiye bakmadan kim olduğunu bilerek bacağını çeken kişiye seslendi
"Noldu jimin?"
"Beyde yaydık edeyim"Namjoon ona yardım etmek isteyen jimin'i kırmadan küçük kediciğini tezgaha oturtup ona patatesleri işaret ederek ona uzatmasını istedi. Jimin kendinden istenen patatesleri eline alarak nomjoon'un ondan almasını bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(ᗒOWNERᗕ)
Fantasykim namjoon ve küçük bebekleri vminkook sope namjin bolca şirinlik