Hayırlı bayramlar bebekler 🥰
................,..............................................Namjoon sessiz bir şekilde oyun oynayan miniklere bakarak sırıtı keşke hep böyle sessiz olsalar diye iç geçirip bakıcıya gelmesi için mesaj attı.
Umarım bakıcıya fazla sorun çıkarmazlar diye düşündü namjoon.
Seokjin kapıda onları izleyen sahibini görünce elindeki oyuncağı sabahtan beri ondan isteyen jimin'in eline vererek sahibinin yanına koştu.
Namjoon bacağına sarılan ufaklıkla yere eğilip kucağına aldı.
"Namnam neden bizle oynamıyoy"
Namjoon arada dili sürtüştüğü için düzgün konuşamayan küçük tilkiye gülümseyip başının üstüne ufak bir öpücük kondurdu."Benim işe gitmem lazım seokjin. Bunun için ben değil bir başkası sizle ben gelene kadar oyun oynayacak"
Seokjin duyduğu bir başkası lafıyla kaşlarını çattı. Ne demek bir başkası onlarla oyun oynayacak evlerine bir yabancı mı giricek?
Namjoon küçük çattılı kaşları serçe parmağıyla yukarı kaldırarak kaşlarını düzelti."Seo-"
Namjoon, seokjin'e açıklama yapacağı sırada çalan kapıyla lafını yarım bırakarak kucağındaki seokjin ile kapıyı açmaya gitti.Karşısında gördüğü kızla gülümseyerek onu içeri davet etti. seokjin ise sahibine gülümseyen bu kızdan hiç hoşlanmadı.
"Cho hee bu seokjin, seokjin buda Cho hee ben yoken evde size yemek verecek olan abla. Eyer ben yoken o olmazsa aç kalırsın bunu istemezsin öyle değil mi ?"
Seokjin kafasını iki yana sallayarak dudak büzdu aç kalmak tabiki de istemiyordu aynı zamanda da bu kadını evinde istemiyordu.
"Güzel. O zaman gidip diğerleriylede tanışalım"Namjoon ve Cho hee aynı anda salona geçtiklerin de diğer tüm ufaklıklar direk olarak sahiplerinin yanındaki yabancıya döndü gözleri. Evlerindeki bu yabancıda kimdi.
"Çocuklar bu chohee sizin bakıcınız ben yoken o size yemek yapıcak aç kalmak istemezsiniz öyle değil mi?"
Namjoon onları açlıkla tehdit etmenin iyi bir fikir olduğunu düşünüyordu başka türlü bakıcı kabul edeceklerini sanmıyordu. Namjoon parmağıyla teker teker çocukları işaret ederek isimlerini Cho hee'ye söyledi.
Cho hee tüm isimleri kafasında kısaca kodladıktan sonra namjoon'u onayladı.
"Cho zaten melezler hakkında bilgiye sahipsin bu konuda sana anlatmam gereken bir şey yok."Cho buraya gelmeden önce Edirne bildiği tüm bilgileri edinerek gelmişti bu yüzden melezler hakkıda zorluk çekmemek için bir sürü kitap okumuştu.
"Bilmen gereken bir kaç şey var"
"Buyrun bay kim neler bilmem gerek"Namjoon aldığı onayla önce kucağındaki seokjin'i yere indirerek sesizce kıza doğru fısıldadı
"Bunların şuan böyle durduğuna bakma ben gider gitmez evde kıyamet koparırlar. Mümkün oldukça banyoya ve mutfağa girmelerini izin verme odama girmesi yasak olan en önemli ikili seokjin ve yoongi o ikisi odadaki kuşu şeker sanıp yemeye çalışıyorlar sürekli olarak. Yoongi, seokjin dışında hepsini ağlatıyor özelikle onu hoseok'un yanında tutki sorun çıkarmasın ama hoseok'a vurmasına da izin verme. Jimin çok sulu gözdür her istediğini ağlayarak alır yapma. Bunları sakın unutma "Cho hee, namjoon'un söylediklerini ağzı açık bir şekilde dinlemeyi bırakıp şaşkınca ona bakan ufaklıklara döndü. Gerçekten bu söylediklerini dinlemezse en fazla ne olabilir diye düşündü.
"Ha bu arada tae ve seokjin'e dikat et misafir perver değiler pek fazla"
Cho kafasıyla namjoon'u onayladıktan sonra derin bir nefes aldı. Sanırım başa çıka bilir bu miniklerle ne kadar kötü olabilir ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(ᗒOWNERᗕ)
Fantasikim namjoon ve küçük bebekleri vminkook sope namjin bolca şirinlik